Totodată, compania își propune în 2022 și o creștere cu până la 50% a numărului de magazine online partenere.

„În acest moment colaborăm cu peste 1.000 de magazine online și selleri persoane juridice”, spune Alexandr Jeleascov, CEO Packeta România, menționând că unul dintre obiectivele companiei din acest an vizează consolidarea prezenței cu puncte pick-up în orașele mari și extinderea rețelei și în restul localităților cu peste 20.000 de locuitori.

Alegerea locațiilor pentru punctele pick-up ia în calcul sporirea rentabilității părților implicate, vadul pietonal, accesibilitatea ușoară în cadrul locației, existența, în locație, a unei conexiuni la internet și a unui computer, iar obiectul de activitate comercială al partenerului respectiv să se adreseze unui public cât mai larg.

Adopția serviciilor de livrare alternativă crește în România. În medie, rata de adopție în rândul clienților români pentru livrare la puncte pick-up este de aproximativ 35% din totalul coletelor livrate și continuă să crească, pe măsură ce, tot mai mulți dintre aceștia, descoperă avantajele în materie de costuri și flexibilitate.

La începutul anului, Pacheta România anunța faptul că își dublează echipa în 2022 și estimează că va depăși 140 de angajați la finalul anului. Compania urmărește creșterea echipei în zonele de Sud și Vest ale României, unde sunt operaționale depozitele, iar sistemele de dezvoltare sunt puse la punct și unde urmează noi investiții. Astfel, Packeta România vizează angajări pe segmentele de servicii clienți, IT, vânzări, manageri de portofoliu pentru puncte pick-up și lucrători în depozit.

Sursa foto: insta_photos / Shutterstock.com