Procesul se numește LIVE Shopping și nu este străin pieței din România, un astfel de proces fiind derulat de către retailerul de echipamente foto-video F64, cu ajutorul companiei VTEX, la începutul anului.

În cazul Youtube, platforma de conținut video a realizat un parteneriat cu Shopify, prin care permite creatorilor de conținut și comercianților posibilitatea de a-și lista produsele pe canalul de Youtube. Funcționalitățile sunt disponibile în Statele Unite ale Americii pentru moment, urmând a fi lansate în perioada următoare la nivel global, scrie Techcrunch.

Creatorii de conținut din Statele Unite ale Americii pot oferi deja și posibilitatea ca înreg procesul de cumpărare să fie finalizat pe Youtube, fără a trimite clienții pe altă platformă. De asemenea, în India, Brazilia și SUA, utilizatorii au acces prin câmpul de căutare al youtube la o nouă destinație de shopping.

Această zonă de shopping îi va arăta utilizatorului conținut prin care pot face LIVE shopping și vine la pachet și cu instrumente în Youtube Studio, la categoria ”Shopping” prin care creatorii pot administra mai ușor produsele care să apară în conținutul lor.

Sursa foto: Primakov / Shutterstock.com