CEO-ul Mobexpert descrie anul 2022 ca fiind cel în care s-a observat revenirea clienților Mobexpert în magazinele fizice, după ce pandemia a făcut ca peste 30% din achiziții să fie realizate online.

„Lucrăm constant la îmbunătățirea experienței pe care clienții o au atunci când vizitează site-ul nostru, astfel încât aceștia să poată găsi cu ușurință produsele pe care și le doresc, dar și inspirație pentru amenajarea de acasă. Vrem ca aceia care aleg să comande online mobilierul și decorațiunile din colecția noastră să beneficieze de aceeași experiență frumoasă de care au parte în magazinele fizice, iar pentru anul 2023 ne propunem ca vânzarile online să reprezinte minimum 28% din totalul vânzărilor noastre”, precizează Adelina Badea.

De asemenea, 2022 a fost și anul în care business-ul s-a confruntat cu creșteri neașteptate de costuri pe toate segmentele: energie, combustibili, materii prime, producție, transport etc.

”Ne-am concentrat pe producția internă, în fabricile Mobexpert, dar și către produsele de pe piețele europene. În prezent, 67% din produsele de mobilier din colecția noastră sunt fabricate în România. Putem afirma că focusul Mobexpert pentru anul 2022 a fost dezvoltarea colecției de produse moderne, atât din import, cât și realizate în fabricile Mobexpert”, precizează CEO-ul Mobexpert, business ce are 8 fabrici și activități de logistică și import ce se bazează pe o rețea de peste 400 de furnizori din întreaga lume.

Din 2021, strategia Mobexpert include deschiderea de magazine noi tip „concept store” în toate orașele mari din țară. În ultima perioadă au fost deschise 3 astfel de magazine, în Craiova, Ploiești și Baia Mare.

”Avem în plan anul acesta și alte locații. Ne dorim să ajungem mai aproape de clientul nostru și avem un buget însemnat alocat extinderii rețelei de magazine Mobexpert la nivel național”, precizează Adelina Badea, adăugând că listarea pe bursă a Mobexpert nu este luată în calcul în viitorul apropiat.

Ca număr de angajați, la nivelul grupului Mobexpert sunt în acest moment aproximativ 2.100. Pentru anul 2023, Badea vorbește despre o creștere organică a numărului de angajați, bazată pe deschiderea de noi magazine.