Portofoliului de clienți al instituției financiare care furnizează servicii de acceptare la plată a crescut cu 25%. Principalele industrii pe care instituția financiară le deservește sunt cea de IT&C, asigurări, beauty, turism, F&B. Portofoliul de clienți Twispay include companii de IT, furnizori de produse culinare (Fit4You Delivery, French Revolution), dispozitive și accesorii audio-video (AVStore), beauty (MyGeisha), utilități și multe altele. Instituția financiară poate gestiona atât tranzacții unice, specifice industriei de e-commerce, cât și tranzacții recurente, de tipul abonament.

“Furnizăm servicii de acceptare la plată atât pentru e-taileri moderni sau businessuri artizanale, cât și pentru start-upuri din zona de tehnologie, afaceri cu nevoi foarte clare și cu cerințe stricte, din punct de vedere tehnic. Acest lucru este posibil fiindcă toate soluțiile noastre sunt dezvoltate in-house.”, declară Ciprian Stoica, COO Twispay.

Din punct de vedere tehnic, 2022 a fost anul în care Twispay a procesat independent primele tranzacții cu carduri Visa, folosindu-și licența de membru principal. Astfel, în prezent, acceptarea la plată și decontarea tranzacțiilor realizate cu carduri Visa se face direct de către Twispay, fără a necesita o altă instituție financiară intermediară. Pentru comercianți, noua procedură, semnificativ mai simplă, vine cu procese mai rapide de decontare.

În 2023, Twispay își propune o creștere a numărului de tranzacții procesate cu peste 20%. Anul trecut, Twispay a înrolat XOXNO, primul său client din Web3.

“Pe viitor, ne propunem să ne poziționăm ca un jucător cheie în dezvoltarea noului ecosistem financiar.”, declară Augustin Dobre, CEO Twispay.

În 2023, magazinele online vor pune accentul pe integrarea plăților în traseul consumatorului

Conform reprezentanților Twispay, tot mai mulți operatori de magazine online consideră procesarea plăților o parte importantă a traseului consumatorului, esențială pentru generarea de vănzări. De aceea, își doresc platforme de plată eficiente, care să permită hiperpersonalizarea experienței, să ofere acces la statistici despre clienți și să îi ajute să crească procentul de vânzări finalizate cu succes.

“Mulți dintre cei cu care discutăm consideră că este vital ca relația dintre instituția financiară și magazinul online să fie una colaborativă, bazată pe o bună înțelegere a modelului de business al clientului și a nevoilor specifice, fie că vorbim despre cele tehnice, operaționale, legislative sau financiare.”, declară Augustin Dobre, CEO Twispay.

Pentru industria de e-commerce, cele mai mari provocări ale anului sunt cele legate de protecția datelor și a fondurilor.

“Ca instituție financiară reglementată de Banca Națională a României, Capital Financial Services, compania care deține brandul Twispay, implementează procese și proceduri stricte de KYC (know-your-customer) și AML (anti-money-laundering), care protejează comercianții de fraudă, spălare de bani și de alte riscuri asociate activităților online.”, închide Augustin Dobre, CEO Twispay.

Parte a rețelei MultiversX (Elrond), Capital Financial Services, care operează prin brandul Twispay, este o instituție emitentă de monedă electronică, prima de acest fel licențiată în 2013 de către Banca Națională a României. Compania oferă servicii de emitere de monedă electronică și de procesare de plăți pentru tranzacții online, prin intermediul VISA, Mastercard sau prin alte metode de plată alternative.

Printre clienții Twispay se numără Fit4You Delivery, AVStore și Colete Online.