Aqurate, platformă SaaS bazată pe inteligenţă artificială, gândită pentru crește conversiile din eCommerce prin interpretarea automatizată a datelor, este de acum integrată în MerchantPro, soluție de eCommerce românească, dezvoltată de ShopMania Net.
„Am pornit de la ideea de a eficientiza fiecare vizită pe site-urile eCommerce, prin afișarea automatizată pe baza Inteligenței Artificiale (AI) a recomandărilor de produse, axate pe comportamentul fiecarui vizitator. Cum costul de achiziție a clienților este din ce în ce mai mare pentru magazinele online, le venim în ajutor cu acest serviciu / această soluție, pentru a le ajuta să fie cât mai profitabile. Eficiența produsului nostru a fost demonstrată și de finanțarea de succes din 2022, dar și de adopția tot mai crescută, în rândul magazinelor online. Prin integrarea cu MerchantPro, platformă esențială pentru eCommerce-ul românesc, facem un pas natural în strategia noastră de a ajunge mai aproape de afacerile online și de a fi și mai ușor de accesat”, declară Vlad Marincaș, CEO și cofondator, Aqurate(FOTO).
MerchantPro este o soluție SaaS de eCommerce cu peste 15 ani de experiență, platforma a făcut zona de eCommerce tot mai accesibilă și permite oricărui comerciant să dezvolte o afacere online. Prin colaborarea Aqurate cu MerchantPro, magazinele online au acces la o integrare rapidă, cu un singur click, cu Aqurate Personalize – motorul eficient de recomandări de produse bazat pe inteligență artificială.
Reprezentanții companiei menționează că Aqurate Personalize crește veniturile din eCommerce cu până la 30%, prin recomandările de produse generate cu AI, personalizate fiecărui vizitator al site-urilor. Serviciul crește atât rata de conversie din eCommerce, cât și valoarea medie a comenzii.
Prin folosirea Aqurate în platforma MerchantPro, utilizatorii pot activa variate tipuri de recomandări de produse, ce pot fi afișate pe pagina de produs sau în pagina coșului de cumpărături, pentru a le oferi vizitatorilor o experiență personalizată de achiziții online. De asemenea, utilizatorii pot folosi recomandările de produse pentru a-și personaliza mesajele din newsletter, pentru o mai bună retenție a clienților. Sursa foto: MerchantPRO
In lipsa unui acord scris din partea InternetCorp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului MerchantPro integrează soluțiile de inteligență artificială ale Aqurate în platformă.