Începând cu această lună, eMAG România, cel mai mare retailer online de pe piața din România, are un nou director general. Postul a fost preluat de către Irina Pencea, care anul trecut în luna iulie era numită chief marketing officer în cadrul retailerului online. Acest post era acoperit de Tudor Manea, care în același timp ocupa poziția de CEO la nivelul grupului, funcție preluată de la Iulian Stanciu în 2021.

Astfel, Tudor Manea este în continuare CEO-ul grupului eMAG, care pe lângă România mai este prezent și în alte piețe precum Ungaria și Bulgaria, în timp ce Irina Pencea devine directorul general pentru operațiunile din România.

Irina Pencea s-a alăturat eMAG anul trecut, pe 1 iulie, pe poziția de Chief Marketing Officer, iar din acest rol coordona strategia de brand și de marketing a eMAG și echipele de marketing din România, Ungaria și Bulgaria, dezvoltând competențe care să răspundă planurilor de dezvoltare ale companiei. Irina Pencea a venit la eMAG după o experiență de peste 23 de ani în marketing și comunicare. Cu o pregătire academică în marketing, Irina și-a început cariera în publicitate în 1999, iar în ultimii zece ani și-a pus în practică spiritul antreprenorial punând bazele unora dintre agențiile de publicitate de succes din România. Înainte de a se alătura eMAG, Irina a fost CEO și co-fondator al Jam Session Agency.

După publicarea materialului de mai sus, eMAG a transmis și un comunicat cu privire la această schimbare din conducere. Redăm mai jos declarațiile celor doi manageri din cadrul eMAG.

„Această mutare vine din faptul că România, teritoriul unde avem și cea mai mare parte a business-ului, continuă să aibă un potențial mare de creștere a comerțului online, de aceea noi dorim să ne concentrăm și mai mult pe crearea de sinergii între investițiile pe care le-am făcut în ultimii ani în gama de produse, tehnologie, servicii și infrastructură, care să aducă beneficii mai mari clienților. După doi ani în care am avut roluri multiple, fiind atât CEO al Grupului, cât și General Manager pentru eMAG România, i-am propus Irinei acest rol datorită competenței în marketing și experienței în antreprenoriat, cu mandatul de a aduce mai mulți clienți care să cumpere mai des de la eMAG și să fie mai fericiți cu alegerea lor”, a declarat Tudor Manea, Grup CEO eMAG.

Din poziția de Grup CEO, Tudor Manea va continua să coordoneze dezvoltarea întregului grup de companii eMAG în regiune.

„După mulți ani de antreprenoriat în marketing, acum aproape un an m-am alăturat eMAG și echipei care a construit cel mai puternic business de ecommerce din regiune, pentru a contribui la consolidarea imaginii brandului. Astăzi, mă bucur să accept această nouă provocare de a defini și pune în practică, alături de echipă, noi modele de creștere în jurul nevoilor clientului, care a trecut prin multe transformări în ultimii ani – pandemie, război la granițe, inflație – și are mai mult discernământ în a alege soluția de shopping care să îi ofere atât o gamă largă de produse, cât și prețuri cât mai bune și servicii care să îi simplifice experiența de cumpărare. Este rolul nostru de lider al comerțului online în România să popularizăm soluția de shopping cu cel mai mare grad de adaptabilitate pentru orice context”, a spus Irina Pencea, noul General Manager eMAG România.