Platforma Stockday se adresează clienților din HoReCa și din retailul tradițional și, în prezent, asigură distribuția tuturor produselor din portofoliile HEINEKEN România și Coca-Cola HBC România, în București și alte 10 județe, cu o creștere în volum de 53% și a numărului de clienți deserviți de 9% comparativ cu 2021.

Disponibilă 24/7, platforma online le oferă clienților acces direct la peste 60 de mărci de bere, cidru, băuturi răcoritoare carbonatate, sucuri, apă, energizante, ceaiuri, cafea și premium spirits, la campanii și promoții, precum și eficientizarea proceselor end-to-end derulate de clienți. În 2021, Coca-Cola HBC România a intrat în acționariatul platformei de comerț online B2B, prin achiziționarea de la HEINEKEN România a unui pachet de acțiuni, reprezentând jumătate din capitalul social al societății Stockday.

Stockday vine în întâmpinarea clienților din HoReCa și retailul tradițional cu oferte personalizate. Totodată, clienții au vizibilitate asupra stocurilor disponibile, care sunt actualizate în timp real, și beneficiază de livrări complete, realizate la timp.

Planurile de dezvoltare ale platformei Stockday implică includerea de noi funcționalități, cu obiectivul ca, pe termen lung, Stockday să devină un ”one stop shop”, prin extinderea portofoliului cu produse de la mai multe companii.

Sursa foto: Stockday