Noua soluție era cerută de către sellerii de pe platforma marketplace a Amazon de ani buni, pentru a putea să se extindă ușor în cât mai multe piețe în care operează gigantul de e-commerce, conform Ecommerce News.

Internaționalizarea magazinelor online românești este un subiect important pe care-l dezbatem la ecomTEAM 2023 pe 21 și 22 septembrie. Înscrie-te AICI și vino alături de noi la Brașov.

”European Expansion Accelerator este o soluție pe care sellerii noștri și-o doresc de mai mulți ani de zile, pentru a crește și pentru a oferi milioane de noi produse pentru clienții Amazon în multiple magazine”, a declarat Xavier Flamand, VP of Seller Services Europe.

Prin intermediul secțiunii Seller Central, comercianții au o imagine clară a marketplace-urilor în care nu sunt încă prezenți. Prin selectarea marketplace-ului, aceștia se pot extinde acolo cu un singur click, conform reprezentanților Amazon. Procesul de listare pe marketplace, traducerea și adaptarea catalogului se va derula automat în trei zile lucrătoare.

Opțiunea este gratuită și este disponibilă pentru comercianții care vând deja în cel puțin unul dintre marketplace-urile Europene ale Amazon, respectiv Franța, Germania, Italina, Spania, Olanda, Polonia, Suedia, Belgia sau Regatul Unit al Marii Britanii.

Sursa foto: Frederic Legrand - COMEO / Shutterstock.com