Compania a fost lansată în noiembrie 2021 de către antreprenorul în serie Grégoire Vigroux, Diego Roy de Lachaise, fost consultant în tehnologie în cadrul KPMG, și Luka Zivkovic, antreprenor în food tech. Fondatorii companiei estimează că vor ajunge la profitabilitate în ultimul trimestru al acestui an și la venituri de un milion de euro în 2024 datorită acestei runde.

În ianuarie 2022, la două luni de la lansare, compania a obținut o investiție de pre-seed de 800.000 euro de la compania de beneficii salariale Up, precum și de la fondurile de investiții Roca X, Early Game Ventures și Impact Ventures.

Finanțarea de 600.000 de euro obținută recent reprezintă o extindere a acelei runde, permițând bonapp.eco să își asigure lichiditățile pentru o perioadă mai lungă, să accelereze creșterea și să ajungă la profitabilitate mai repede decât estimările inițiale.

Investiție Bonapp.eco: Extindere în Iași, Timișoara și Brașov în următoarele 12 luni

Bonapp.eco are prezență în București și Cluj-Napoca, dar fondatorii plănuiesc ca în următoarele 12 luni să extindă compania și în alte orașe din România, printre care Iași, Timișoara și Brașov.

Aplicația mobilă bonapp.eco abordează problemele legate de risipa alimentară și creșterea inflației, punând în legătură utilizatorii cu parteneri precum magazine alimentare, benzinării, brutării, cafenele, restaurante și hoteluri. Prin intermediul aplicației, utilizatorii pot achiziționa alimente care se apropie de data de expirare, cu o reducere de la 50% la 80%.

Peste 750 de parteneri s-au alăturat rețelei bonapp.eco din București și Cluj-Napoca, printre care Starbucks, Penny și Cora. Printre cei mai recenți parteneri se numără Ana Pan, Berezka, Domino's Pizza, La Doi Pasi, Pain Plaisir, Noodle Pack și Secom.

Bonapp.eco: Veniturile din martie 2023, mai mari cu 50% comparativ cu februarie

De la lansare, aplicația bonapp.eco a fost descărcată de peste 100.000 de ori și a generat venituri de 40.000 de euro în luna martie, în creștere cu peste 50% față de februarie.

Până în prezent, bonapp.eco a vândut 100.000 de pachete alimentare în București și Cluj-Napoca, ceea ce reprezintă un total de 49 de tone de alimente care nu au mai fost aruncate, precum și reducerea a 103 tone de dioxid de carbon

"Crowdfunding-ul a fost întotdeauna parte din planurile noastre", a declarat Grégoire Vigroux, Cofondator al bonapp.eco.