TEILOR și-a început povestea în urmă cu 25 de ani, pe strada cu același nume. Astăzi, este prezent în cinci țări: România, Bulgaria, Polonia, Ungaria și Cehia. Pentru cei 25 de ani de activitate, TEILOR, partener al BRAND MINDS, a pășit pe un nou teritoriu: Metaverse, printr-o colaborare cu Xclusiverse. Totodată, brandul a lansat video-ul dedicat campaniei TEILOR 25, în fața unei audiențe de peste 6.000 de persoane. Prezența a fost marcată și printr-un booth la care vizitatorii au admirat și probat 25 de bijuterii emblematice din colecțiile brandului, o asociere cu momentul de referință.


„În industria luxury, 25 de ani semnifică doar începutul. TEILOR este un brand cu valori inspirate din rădăcini românești, pornit dintr-un vis care ne-a condus aici. Iată-ne, 25 de ani mai târziu, curajoși și perseverenți, pregătiți să depășim noi granițe și limite.”, povestește Florin Enache, Fondatorul TEILOR.

Conceptul video-ului lansat la BRAND MINDS este o reverență în fața tinereții. Cadrele surprinse în campaniile internaționale ale ultimilor ani, prezența la Festivalul de Film de la Cannes și, tototdată, la Festivalul de Film de la Veneția, reflectă ambiția și curajul brandului. Scenele cu Catrinel Marlon, ambasadoarea internațională a brandului, au fost completate de bijuterii spectaculoase, admirate și la standul amenajat la BRAND MINDS.



„Am oferit o reinterpretare acestor 25 de ani. Pentru brand și pentru echipă, ei se traduc în ambiție, vitalitate, mereu o renaștere. Ne păstrăm spiritul tânăr, cu experiență în industria luxury, cu energie pentru proiecte și evoluție. Anul acesta, la BRAND MINDS, ne-am îndreptat atenția către audiență cu un gând pentru viitor: un ”Keep young” plin de emoție.”, povestește Iulia Novac, Head of Brand & Communications @TEILOR.

Aniversarea celor 25 de ani aduce TEILOR în Metaverse, prin deschiderea unui magazin în universul virtual creat cu partenerii de la Xclusiverse. Un spațiu în care fiecare persoană care își creează un cont poate explora și proba bijuteriile TEILOR, conectate cu website-ul TEILOR. Experiența de la BRAND MINDS a fost completată de un concurs, câștigătorul primind, în urma înscrierii în Metaverse, o brățară Tennis cu diamante.

Evoluția face parte din ADN-ul brandului, lucru demonstrat prin fiecare etapă parcursă de TEILOR. De la deschiderea primului magazin, la intrarea pe patru piețe internaționale și crearea unor colecții de bijuterii impresionante – fiecare pas a consolidat poziția acestuia. Odată cu aniversarea celor 25 de ani, brandul continuă și planurile de expansiune, iar până în 2024, TEILOR se va concentra pe consolidarea prezenței pe piețele existente.

Acces Metaverse TEILOR: https://xclusiverse.com/explore-our-metaverse
Video TEILOR 25: https://www.youtube.com/watch?v=ik6Wi6OzaOo Sursa foto: Teilor