miababy.ro a investit peste jumatate de milion de euro in dezvoltarea platformei online, a sistemelor informatice, dezvoltarea conceptului de personalizare si aplicarea lui in online, depozitul propriu din Bucuresti, sistemul ERP si stocurile de produse. miababy.ro isi propune sa recupereze investitia initiala in primii trei ani de la lansare.

Magazinul online miababy.ro este structurat in categorii cu produse de imbracaminte, incaltaminte, ingrijire, jucarii, produse pentru plimbare si produse wow, atent selectate pentru a deveni un punct de sustinere pentru toti clientii in procesul de crestere a copilului.

Produse eco, din materiale naturale

Portofoliul Miababy include peste 4.000 de produse, branduri europene cu traditie, certificate si atestate conform standardelor UE. Produsele sunt ecologice sau din materiale naturale, corespunzatoare fiecarei etape de varsta. Cele mai vandute produse sunt cele din categoria de imbracaminte, urmate de produsele WOW, printre care se numara cadita 3 in 1 AquaScale, leaganul mamaRoo si termometrul digital cu proiectie 6 in 1 Brother Max, jucariile interactive si cuburile de constructie.

O prioritate pentru Miababy a fost dezvoltarea unui departament de customer service eficient, care sa furnizeze informatii suplimentare despre produse si sa asigure livrarea rapida si in siguranta a comenzilor.

Citeste si:

Premisele de la care am pornit initial de a face un site foarte bine optimizat pentru mobil au dat rezultate. Atat vizitatorii cat si clientii apreciaza usurinta de navigare, de listare a produselor cautate precum si de plasare a comenzilor direct de pe telefoanele mobile. Ne ajuta si viteza foarte buna a internetului in Romania precum si apetitul ridicat al romanilor pentru noile tehnologii”, a declarat Mia Karimzadeh, directorul general al miababy.ro.

Platforma online creeaza experiente personalizate pentru fiecare client, in functie de etapa de dezvoltare a copiilor. miababy.ro cuprinde si o sectiune dedicata celor care sunt in cautare de cadouri pentru copii in categoria de varsta 0-3 ani, in functie de evenimentul la care vor participa, de exemplu prima vizita, botez, zi de nastere, Mos Nicolae sau Craciun.

„Dispozitivele smartphone au devenit un fel de consilieri personali pentru mame. Tinerele mamici petrec din ce in ce mai mult timp online, fac cumparaturi online, se inscriu in comunitati pentru a afla informatii esentiale despre cresterea si dezvoltarea copilului. De aceea, am incercat ca prin intermediul rubricii speciale Infinity sa oferim acest sprijin necesar cu date de cea mai buna calitate”, a mai spus antreprenoarea Mia Karimzadeh.