Roxana Cernica este speaker in cadrul Fashion Route, prima conferinta de business dedicata retailului de fashion si industriei textile. Vino sa o asculti marti, la hotel Sheraton. Inscrie-te aici!

Anul trecut, mai bine de 5% din vanzarile inregistrate in magazinele Carrefour au reprezentat articolele de imbracaminte si incaltaminte sub marca privata TeX, brand lansat de retailer in urma cu mai bine de zece ani din dorinta de a intra pe piata de fashion. Anul trecut, Carrefour a inregistrat o cifra de afaceri de 5,6 miliarde lei.

Marca privata de fashion Tex cuprinde articole de imbracaminte si incaltaminte pentru toate categoriile de consumatori – femei, barbati, copii. Initial produse in tari precum China, Bangladesh, Thailanda sau Vietnam, in prezent articolele TEX sunt produse in tarile asiatice, precum si in Franta, Spania, Turcia, Maroc sau Egipt.

In magazinele din Romania, cele mai bine vandute produse Tex sunt cele din categoria permanente - lenjerie de corp, sosete, pijamale - si din categoria articole pentru barbati, urmate de confectiile pentru copii si bebe, articole pentru femei, accesorii, incaltaminte si textile de casa. „In general comenzile pentru produsele TEX urmaresc sezonalitatea, astfel incat nu se produc lunar articole TEX doar pentru piata din Romania”, explica Roxana Cernica.

Sursa foto: PhotoStock10/Shutterstock