Retailerul german Deichmann a inregistrat anul trecut, in Romania, o cifra de afaceri de peste 92 milioane euro (414,4 milioane lei), in crestere cu 9% fata de anul anterior si a vandut aproape 3,4 milioane perechi de pantofi. Pentru anul in curs, retailerul planuieste sa deschida noua magazine noi.

In 2016, Deichamnn a bifat o cifra de afaceri de 85 milioane de euro (380,5 milioane lei) si a vandut 3,2 milioane perechi de incaltaminte. Cresterea de 9 procente ii asigura in continuare retailerului german pozitia de lider pe piata de incaltaminte romaneasca. „Dupa unsprezece ani in Romania ne focusam in continuare pe crestere si ne orientam in mod consecvent spre necesitatile clientilor nostri”, spune Daniel Popa, director general Deichmann Romania.

Deichmann Romania a deschis primele magazine in 2007 si de atunci si-a extins in continuare reteaua de magazine. Compania este prezenta in 90 de locatii, cu 8 magazine mai mult decat in 2016. Numarul angajatilor din sediul central si din magazine a crescut, ajungand la 652, de 629 din 2016. Pentru anul curent sunt planificate alte noua magazine noi.

Deichmann, accent pe multichannel

Retailerul a lansat in 2016 si magazinul online, iar anul trecut serviciul de livrare la domiciliu. „Particularitatea in comparatie cu magazinele pur online este faptul ca noi urmarim o abordare omnichannel. Clientul poate alege intre oferta stationara si cea online si peste tot gaseste aceleasi preturi”, spune Daniel Popa. Clientul poate verifica si vedea articolul intr-unul din cele 90 de magazine si apoi comanda online. Sau, se poate orienta in magazinul online in orice moment si poate cumpara intr-un magazin, respectiv verifica online daca pantofii sunt pe stoc intr-un anumit magazin. „Pentru noi acest lucru inseamna o extindere a serviciilor noastre pentru clientii nostri”, spune Popa. O alta oferta este serviciul de livrare la domiciliu „Ship to home“, care a fost lansat in mi 2017. Clientii pot astfel comanda intr-un magazin un model care nu exista in marimea dorita in acel magazin si il pot solicita cu livrare gratuita acasa.

Grupul Deichamnn, afaceri de 5,8 miliarde euro

Deichmann Romania este o filiala a companiei Deichmann SE. Aceasta este lider de piata in comertul german si european de incaltaminte. In anul 2017 grupul Deichmann a vandut in toata lumea 176,6 milioane de perechi de pantofi in filialele sale si prin magazinele sale online - cu peste trei milioane de perechi mai mult decat in anul anterior.

Anul trecut, grupul Deichmann a inregistrat o cifra de afaceri de 5,8 miliarde euro, in crestere cu 5,9%, cea mai mare din istoria de peste 100 de ani a firmei. In magazinele cu vechime mai mare de un an cresterea a fost de 2,8%. Deichmann este prezent in 25 de tari europene si in SUA.

Cel mai mare comerciant de incaltaminte din Europa a desfasurat operatiuni la sfarsitul anului 2017 intr-un total de 3.989 magazine, precum si in 36 magazine online si are 39.564 angajati. Pentru anul curent Deichmann planuieste investitii la nivel record: 245 milioane euro sunt investite in infrastructura internationala si digitalizare. Din acestia 102 milioane euro numai in Germania.

60% din cifra de afaceri este obtinuta intre timp de grupul Deichmann in afara Germaniei. In anul 2017 compania a deschis primele magazine in Franta si Belgia.

In total grupul Deichmann planuieste sa deschida 208 filiale noi pe plan mondial. In plus, aproximativ 270 magazine vor fi modernizate, mai multe decat oricand.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri