Desi inca de la varsta de 7 ani creeaza si vinde articole vestimentare, Denis Predescu, ownerul brandului omonin, a gasit retetea succesului anul trecut, cand a lansat un showroom in urma unei investitii de 20.000 de euro. Specializarea pe o anumita nisa si focusul pe directia si investitiile stabilite de la bun inceput sunt alte ingrediente pentru ca o afacere in fashion sa aiba succes si sa fie profitabile, dupa cum a povestit Denis Predescu la Profesionistii in Retail.

Denis Predescu este speaker la Fashion ROute, conferinta de business dedicata industriei textile si retailului de fashion ce are loc pe 8 iunie, la hotel Sheraton. Vino sa il asculti alaturi de alti experti ai industriei de fashion! Detalii, aici.

Denis Predescu a intrat in contact cu lumea fashionului inca de la 7 ani, cand a inceput sa faca schite. Parintii sai l-au sustinut si l-au ajutat sa vanda haine in regim de consignatie la diverse magazine, iar ulterior Denis a devenit pupilul designerului Doina Levintza. A urmat un liceu cu profil real, a studiat arhitectura, a profesat ca designer de interior si a avut mai multe incercari in cariera, insa mereu s-a intors la design si fashion.

„Cum am facut trecerea de la pasiune la business? Intr-un fel o fac de cand am inceput, ca ma ajutau ai mei si vindeam o fusta la 3 saptamani, tot un fel de business era. Greu mi-a fost sa-mi gasesc varianta cea mai optima de-a lungul timpului ca businessul sa functioneze si sa il duc la alt nivel. Ai mei m-au ajutat cat au putut, dar nimeni nu stie infrastructura unei afaceri in design, m-ar fi ajutat sa stiu astfel de lucruri inca de la inceput. Fara un capital initial, am incercat toate variantele posibile: la Dada duceam pret-a-porter, ulterior au venit mastodontii care ne-au taiat de pe piata. Dinamismul pietei m-au facut tot timpul sa ma orientez si chiar daca mi-ar fi zis cineva ca e o reteta, pana nu treci tu prin toate incercarile si inveti in ce trebuie sa investesti, ce sa prioritizezi pentru a avea un impact major asupra publicului tau, nu stii. De exemplu, multi ani am pierdut bani platind fotografi pana cand am inceput sa le fac eu, exact cum imi doream. Arhitectura m-a pregatit cu un photoshop la un nivel elaborat, am mai suplinit o cheltuiala, dar cativa ani am cheltuit bani. Incet incet, mi-am gasit reteta care mi se pare ideala pentru ceea ce fac eu”, a povestit Denis.

Specializarea pe o anumita nisa este, de asemenea, esentiala, in fashion. Denis creeaza si vinde rochii de mireasa, de seara si costume de barbatesti, segment pe care l-a dezvoltat in urma experientei dobandite in cadrul Braiconf.

„Activitatea mea este de cativa ani, dar directia noua si cea mai corecta pentru brandul Denis Predescu este de mai bine de un an, de cand fratele meu s-a implicat in afacere, am schimbat abordarea, ne-am specializat pe o nisa si am prioritizat investiile. Eu sunt creativul, el e rationalul, se ocupa de partea financiara si administrativa”, spune Denis.

Lansarea unui showroom a insemnat pentru designerul roman triplarea vanzarilor, iar in prezent, 60% din vanzari sunt generate de showroomul situat pe Calea Victoriei, restul provenind din exporturi.

Pentru a afla alte insighturi din industria de fashion de la unul dintre antreprenorii creativi de top ai momentului si cum poti pune pe picioare o astfel de afacere urmareste integral emisiunea Profesionistii in Retail.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri