Cu o experienta vasta in industria de fashion si beauty, Clara Rotescu este fondatorea MIAU by Clara Rotescu, brand ce se vinde in peste 17 tari, printre care Emiratele Arabe Unite, Rusia, Elvetia, Suedia si altele. Totodata, este presedintele Federatiei Romane de Design Vestimentar si Accesorii, al carui scop este de a sprijini si promova firmele producatoare sub marca proprie din industria textila, incaltaminte, pielarie, accesorii si a designerilor de fashion din Romania. Astazi, in cadrul conferintei Fashion ROute, organizata de wall-street.ro, Clara a povestit ce trebuie sa stii daca vrei sa-ti construiesti un brand puternic in industria de fashion.

“Primul pas intr-o afacere trebuie gandit cel mai bine. Atunci cand faci acest pas trebuie sa stii cine esti, ce vrei sa spui lumii, de cine vrei sa fii ascultat, cine te inspira pe tine si pe cine vrei sa inspiri tu. Acestea ar putea fi cele mai importante intrebari la care trebuie sa-ti raspunzi daca vrei o afacere in industria de fashion. Desi, in prezent, construirea unui brand nu se mai face dupa o reteta, ci totul se face mai mult instinctual. Construirea unui brand se bazeaza pe intalnirea consumatorului cu produsul artistic. In momentul in care clientul se intalneste cu produsul tau artistic, primesti un raspuns din partea lui si atunci iti poti da seama daca ai succes”, explica Clara Rotescu, presedintele Federatiei Romane de Design Vestimentar si Accesorii.

“Producatorii mici au inceput sa aiba din ce in ce mai mult succes, pentru ca oamenii vor sa fie unici si vor ca produsul lor sa aiba o poveste. Aceste povesti ale brandurilor mici ii ajuta pe producatori sa se autosustina si sa evolueze”, spune Clara Rotescu.

Clara Rotescu spune ca a simtit ca a intrat in lumea afacerilor atunci cand a creat un brand alaturi de Fashion Days, cand a reusit sa vanda cate 300 de produse in 3 ore. In acel moment, Clara a inteles ce inseamna productie, seriozitate si reputatie.

Sfat pentru antreprenorii din fashion: Aveti curaj!

“Nu exista o reteta a succesului. Trebuie sa ai curaj, daca vrei sa ai succes. Trebuie sa analizezi piata foarte bine, sa stii unde vrei sa ajungi, ce consumatori vrei sa ai, ce preturi vrei sa ai, unde vrei sa vinzi si sa ai un sentiment al realitatii profund - sa vezi ce se intampla si in celelalte magazine, in special magazinele mari, pentru ca ele dau startul”, mai spune Clara Rotescu.

Fashion ROute este evenimentul wall-street.ro dedicat industriei locale de confectii si retailului de fashion. Anul acesta, evenimentul este organizat in parteneriat cu LPP si answear.ro, fiind totodata sustinut de Vivo!, Avon si MKOR Consulting.

Sursa foto: Mircea Dragos Photography

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri