Auchan a lansat de curand noua colectie capsula a brandului InExtenso, un proiect al Laboratorului International InExtenso in cadrul caruia mai multi designeri europeni au concepute tinute de gala si sport. Retailerul francez extinde astfel conceptul InExtenso, marca proprie de imbracaminte si accesorii, a carei retea de magazine a luat nastere in Romania in 2014 si a ajuns in prezent la 10 unitati.

Noua colectie capsula InExtenso este realizata de tineri designeri din Europa si este primul proiect al Laboratorului International InExtenso. Colectia cuprinde tinute de gala create de tineri designeri din Europa, iar Romania a fost reprezentata de Raul Lazar, absolvent al Universitatii de Arta si Design din Cluj Napoca. Colectia lui Radu Lazar se gaseste, in prezent, pe rafturile tuturor magazinelor Auchan din Europa precum si in magazinele standalone InExtenso din Romania.

Marca proprie de textile InExtenso a vandut, in lume, 168 de milioane de articole vestimentare in anul 2017. In Romania, 10 magazine in format boutique au fost deschise pana in prezent.

Ca o continuare a acestui demers, in 2018, a fost lansat Laboratorul InExtenso. Acest nou laborator are menirea de a reinterpreta stilul InExtenso, gandit pentru intreaga familie si pentru toate ocaziile, prin intermediul unor proiecte diferentiate cum este si proiectul capsula.

Laboratorul international al marcii InExtenso a invitat noua generatie de designeri la o noua colaborare. 7 universitati de moda si mai multi designeri talentati din 7 tari europene - Romania, Spania, Franta, Ungaria, Italia, Polonia si Portugalia - s-au inscris in competitie. Acestia din urma au conceput tinute de gala si sport. La finalul proiectului sunt alesi doi finalisti din fiecare tara, departajati de public prin vot pe retelele sociale. Castigatorii isi comercializeaza creatiile in toate magazinele Auchan din Europa, precum si in magazinele InExtenso din Romania.

Retailerul francez planuieste sa continue parteneriatul cu tineri designeri pentru colectiile viitoare.

“Un astfel de proiect vine cu nebanuite satisfactii, dar cel mai important mi se pare ca poti contribui la construirea carierei unui proaspat absolvent si ii poti reconfirma talentul, daca mai era nevoie, dandu-i totodata sansa de a face un pas important in domeniu. Este un proiect in plina desfasurare la care cine doreste poate contribui intr-un mod cat se poate de activ votand, in perioada 5-7 decembrie, pe pagina de Facebook Auchan Romania, una dintre cele doua creatii finaliste ale proiectului capsula. Tinuta castigatoare urmeaza sa intre in productie si sa fie comercializata in sezonul toamna - iarna 2019 in toate magazinele Auchan din Europa”, a declarat Gabriela Vasilescu.

Reteaua de magazine InExtenso, un proiect demarat in Romania

Auchan este prima retea de hipermarketuri care aduce brandul propriu de haine InExtenso la un astfel de nivel de comercializare, venind in intampinarea clientilor cu o atmosfera si o experienta pentru client specifica unui Fashion Retailer.

Reteaua magazinelor InExtenso a luat nastere in Romania, in urma cu patru ani, cand a fost inaugurat primul magazin de acest tip, in locatia in care se afla hipermarketul Auchan Crangasi.

La nivel international produsele InExtenso sunt disponibile pe rafturile hipermarketurilor Auchan din 15 tari. In Romania, reteaua cuprinde zece magazine de textile InExtenso in format boutique, printre care InExtenso Liberty, inaugurat in 2018 - primul care nu se afla in aceeasi locatie cu unul dintre hipermarketurile Auchan.

Auchan Retail Romania are in portofoliu 33 de hipermarketuri si o retea de magazine MyAuchan. Cu peste 280.000 m2 suprafata neta de vanzare, peste 10.000 de angajati, o cifra de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de euro, propune celor circa 5 milioane de locuitori din orasele in care sunt prezente magazinele Auchan o gama larga de produse.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri