Vrei sa afli mai multe despre industria de fashion? Fashion ROute, conferinta dedicata retailului de fashion si industriei textile, se reintoarce cu a treia editie. Sub deviza „Fashion Upgrade”, Fashion ROute isi propune sa exploreze toate transformarile prin care industria trece si care este impactul acestora asupra pietei romanesti. Stay tuned pentru mai multe detalii!

Mosty.com a fost fondata anul trecut, in Romania. Platforma este specializata in comercializarea de articole vestimentare si accesorii de moda, semnate de designeri din Grecia. Piesele din colectiile care se gasesc si in buticuri de moda prezente in insulele grecesti, precum Mykonos, Paros, Santorini sau Atena, sunt acum disponibile si consumatorilor din Romania, la doar un click distanta.

Mosty prezinta peste 30 de branduri pe piata mondiala de fashion si este in continua evolutie prin adaugarea de noi nume in portofoliu in fiecare an. De asemenea, echipa de experti ofera clientilor sfaturi personalizate de styling pentru ca fiecare sa-si gaseasca tinuta potrivita.

“Ideea care a stat la baza Mosty a fost dorinta de a prezenta universul creatiilor designerilor greci si de a oferi femeilor o experienta inedita de shopping, articole vestimentare de cea mai buna calitate si colectii exclusiviste. De asemenea, platforma se adreseaza unei audiente globale si ofera un serviciu premium pentru clienti, prin oferirea unei experiente sigure de shopping cu livrare in peste 100 de tari”, a declarat Vasia Stasinopoulou, CEO & co-fondator Mosty.com.

Notino: Inca nu am gasit...
Citeste si: Cum a ajutat rebrandingul Notino: Inca nu am gasit reteta succesului

Piata romaneasca de fashion online este dominata de jucatori mari precum Fashion Days, Answear, FashionUP si altii. In prima jumatate a anului 2018, 88% dintre romani au vizitat magazine online de fashion, insa doar 65% dintre acestia au si cumparat ceva in aceeasi perioada de timp. Cei mai multi (69% dintre vizitatorii magazinelor online) folosesc magazinele virtuale pentru a se informa inainte de a lua o decizie de cumparare, arata un studiu MKOR.

Comparativ cu 2017, romanii au devenit mult mai atenti la banii lor: 47% dintre cei ce acceseaza magazinele online de fashion doresc doar sa compare preturi, cu 13% mai multi in 2018 fata de anul anterior. Imposibilitatea de a proba hainele este principalul motiv pentru care clientii aleg sa cumpere offline, dar si cauza pentru care cei mai multi returneaza produsele vestimentare comandate online.