LVMH si-a consolidat o echipa dedicata exclusiv dezvoltarii unei platforme blockchain, denumita AURA , care ar urma sa fie lansata in aceasta vara. Initial, AURA va urmari procesul de comercializare si distribuire a produselor Louis Vuitton si Christian Dior, ulterior urmand sa fie extinsa si catre celelalte peste 60 de branduri ale grupului LVMH.

Vrei sa afli mai multe despre industria de fashion? Fashion ROute, conferinta dedicata retailului de fashion si industriei textile, se reintoarce cu a treia editie pe 21 mai. Sub deviza Fashion Upgrade, Fashion ROute isi propune sa exploreze toate transformarile prin care industria trece si care este impactul acestora asupra pietei romanesti. Detalii, AICI.

Echipa din spatele platformei lucreaza de mai bine de 1 an la aceasta solutie, impreuna cu ConsenSys si Microsoft Azure, fiind construita folosind Quorum, o solutie blockchain marca ethereum, care se concentreaza pe protectia datelor, conform Coindesk.com.

"Pentru inceput, AURA va demonstra autenticitatea bunurilor, urmarind parcursul acestora, de la originea materialelor din care au fost confectionate pana la magazinele unde au fost comercializate, inclusiv cele de pe piata second-hand. In urmatoarea faza, platforma isi propune sa ajute la protejarea proprietatii intelectuale, lansarea de oferte exclusive si organizarea de evenimente pentru branduri", conform unei surse implicate in proiect.

LVMH controleaza peste 60 de branduri producatore de bunuri de lux, printre care se afla nume precum Dior, Dom Perignon si Hublot. Veniturile grupului s-au ridicat in 2018 la 53 de miliarde de dolari.

Ritmul pietei de fashion se...
Citeste si: Romania uimeste industria de fashion: romanii cumpara haine pe credit

Sursa foto: Sergio Monti Photography / Shutterstock.com