Vrei sa afli mai multe despre industria de fashion? Fashion ROute, conferinta dedicata retailului de fashion si industriei textile, se reintoarce cu a treia editie pe 21 mai. Sub deviza Fashion Upgrade, Fashion ROute isi propune sa exploreze toate transformarile prin care industria trece si care este impactul acestora asupra pietei romanesti. Detalii, AICI.

Anul 2018 a adus rezultate foarte bune si din punct de vedere al volumului de vanzari, Notino reusind sa depaseasca cu 2,5 milioane de unitati rezultatul anului 2017, ajungand la 29 de milioane de produse vandute.

2 magazine Notino in Romania

In Romania, vanzarile au fost impulsionate de inaugurarea primului magazin in centrul comercial Promenada Mall. Compania continua investitiile si anul acesta, deschizand un nou magazin in Mega Mall Bucuresti.

Portofoliul de produse al Notino este vast, cuprinzand unele din cele mari branduri de beauty la nivel global, dar si branduri de nisa. „Parfumurile reprezinta cel mai mare volum din produsele vandute, fiind urmate de produsele de make-up si ingrijire a pielii. Anul trecut am vandut 6 milioane de unitati la nivel european,” a mentionat Zbynek Kocian, Director Comercial al companiei Notino.

Doi francezi au creat casa de...
Citeste si: Povestea Atelier Cologne, parfumeria care reinventeaza apa de colonie

Notino are propriul centru de logistica si distributie in Cehia, livrand anul trecut 7,5 milioane de colete catre cele 22 de tari din Europa in care compania opereaza. „Expediem, in medie, 25.000 de colete pe zi, iar acest numar creste de pana la patru ori in sezonul sarbatorilor de iarna. In acest moment, putem expedia peste 100.000 de pachete zilnic,” a spus Tomas Hofer, Director de Logistica al companiei Notino.

Cea mai aglomerata zi din 2018 a fost Black Friday, pe 23 noiembrie, cand depozitul a livrat 86.000 de colete. „In acea zi au fost vandute 301.000 de produse, astfel incat, in medie, clientii au comandat 209 produse pe minut,” a completat Hofer.

Cele mai bune rezultate au fost obtinute de Notino in Romania, Polonia, Cehia, Germania si Slovacia. Vanzari in crestere au raportat si Austria, Franta si Bulgaria. In plus, anul acesta, liderul european in domeniul comertului online de beauty intentioneaza sa se extinda in Elvetia, si totodata sa creasca reteaua de magazine fizice.

Notino este cel mai mare retailer online de beauty din Europa. Compania, fondata in anul 2004, opereaza acum in 22 de tari europene si a avut peste 10 milioane de clienti satisfacuti. A fost premiat in repetate randuri pentru cel mai bun magazin online in tarile din Europa Centrala si de Est. In 2018, Notino a avut o cifra de afaceri de 328 de milioane de euro si a vandut in total peste 29 milioane de produse.

Ionut Farcas, VTEX: In 2-3...
Citeste si: VTEX: In 3 ani vor aparea tool-uri care vor schimba marketingul online