Falconeri, brand italian de lux, recunoscut pentru tricotaje, deschide primul sau magazin din Bucuresti. Acesta va fi amplasat in Baneasa Shopping City si va fi inaugrat in urma unei investitii de 180.000 de euro, la mijlocul lunii aprilie.

Vrei sa afli mai multe despre industria de fashion? Fashion ROute, conferinta dedicata retailului de fashion si industriei textile, se reintoarce cu a treia editie pe 21 mai. Sub deviza „Fashion Upgrade”, Fashion ROute isi propune sa exploreze toate transformarile prin care industria trece si care este impactul acestora asupra pietei romanesti. Detalii, aici.

Situat la parter, in apropiere de intrarea dinspre Food Court, magazinul Falconeri va avea o suprafata de 43 de mp si va oferi produse pentru femei si barbati. Brandul propune tricotaje si confectii Made in Italia, din 100% casmir si alte fire naturale superioare (matase, lana, bumbac, in). Stilul Falconeri este atemporal, simplu, dar versatil, un amestec perfect de calitate si stil.

Pentru primul an reprezentantii brandului estimeaza vanzari de aproximativ 900.000 euro, cu un cos mediu de 250 - 300 euro.

Falconeri este adus in Romania de catre Futura Lenjerie, companie infiintata in 2010, care se ocupa in Romania si de brandurile Calzedonia, Intimissimi si Tezenis. Aceasta opereaza in total 16 magazine, inclusiv in format outlet, in Bucuresti, Ploiesti, Timisoara, Constanta si Galati si pregateste noi deschideri in Timisoara si Brasov. In 2017, Futura Lenjerie a inregistrat o cifra de afaceri de peste 7 milioane de euro

La deschidere, magazinul Falconeri din Baneasa Shopping City va prezenta colectia de primavara/vara. Aceasta se adreseaza femeilor dinamice, cu o rutina zilnica incarcata, dar care doresc sa fie in pas cu moda. Paleta de culori evolueaza de la nuante clasice precum alb sau gri, pana la optiuni mai luminoase - fucsia, verde olive, lavanda. Colectia pentru barbati este creata pentru cei care imbina un stil de viata metropolitan dinamic cu pasiunea pentru natura. Acestia vor gasi la Falconeri idei pentru outfit-uri cosmopolite, contemporane, cu influente din zona activewear, pe care brandul o reinventeaza in stil propriu. In plus, colectia de primavara include si noile jachete tehnice, atat pentru doamne, cat si pentru domni, fabricate din materiale tehnologice noi, cu captuseala 100% casmir, rezistenta la apa si vant.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri