Vrei sa afli mai multe despre industria de fashion? Fashion ROute, conferinta dedicata retailului de fashion si industriei textile, se reintoarce cu a treia editie pe 21 mai. Sub deviza „Fashion Upgrade”, Fashion ROute isi propune sa exploreze toate transformarile prin care industria trece si care este impactul acestora asupra pietei romanesti. Detalii, aici.

ProductLead.me ajuta brandurile sa inteleaga si sa foloseasca mai bine puterea social media prin cei 4 piloni principali ai sai: Visual Commerce, Big Data Analytics, Creative Generator si Omnichannel. Printre clientii lor se numara: Samsung, Untold, BCR, Eyerim, Phillip Morris.

Fashion Innovation Award 2019 a atras in jur de 100 de start-up-uri fashiontech internationale. Romanii nu au castigat marele premiul al competitiei internationale din industria de fashion, dar s-au numarat printre cele 12 startup-uri finaliste din care si-au prezentat solutiile unui juriu format din experti din industria de fashion. Castigatorii competitiei au fost Icoolhunt (Marea Britanie), Spott (Belgia) si Yosh (Polonia).

“Prin fondarea acestui premiu ne straduim sa oferim o platforma pentru investitori, start-up-uri si institutii sa colaboreze si sa formeze viitorul industriei de moda. In plus, suntem foarte mandri sa contribuim la ecosistemul de inovare din Ticino Fashion Valley prin aducerea la Lugano a celor mai importante companii FashionTech internationale de top si prezentarea lor catre investitori si branduri de moda”, a declarat Jelena Tasic Pizzolato, Head of Strategic Marketing, Loomish SA.

Brandul romanesc de camasi...
Citeste si: Brandul romanesc de camasi Pineberry a deschis primul magazin

Fashion Innovation Award 2019 este este parte a Innovation Fashion Week, organizata de NetComm Suisse si Loomish SA. Finalistii, atat elvetieni, cat si internationali, sunt liderii industriei fashiontech acoperind diferite parti ale lantului de nevoi ale modei.

Sursa foto: Kaspars Grinvalds/Shutterstock