L’Oreal Romania a deschis primul magazin Atelier Cologne din Europa Centrala si de Est si ajunge la un portofoliu de 21 de brand-uri si 13 magazine proprii. Atelier Cologne este prima Casa de Parfumuri (Maison de Parfum) care creeaza parfumuri pure, inspirate de diferite stiluri de viata, preferinte de calatorie si cu concentratii de 15% -18% inspirate din legendara Eau de Cologne. Primul magazin Atelier Cologne are o suprafata de 60 metri patrati, se situeaza in Baneasa Shopping Mall si ofera patru colectii de parfumerie exclusivista.

„Lansarea Atelier Cologne este un pas important pentru noi. Marcheaza, pe de o parte, intrarea pe o piata noua pentru L´Oreal in Romania – cea a parfumeriei exclusiviste, o piata dinamica, care se adreseaza consumatorilor cu un apetit crescut pentru produse si servicii personalizate. Pe de alta parte, marcheaza expansiunea retailului propriu, unul dintre pilonii de crestere ai companiei”, a declarat Cosmin Ban, General Manager al Diviziei de Produse de Lux din cadrul L´Oreal Romania.

Atelier Cologne isi propune sa castige 5000 de consumatori fideli in primul an de la deschidere. Brandul aduce cateva noutati pe piata pe care o acceseaza: consiliere privind parfumul potrivit in functie de stilul de viata, de preferintele privind calatoriile si momentul din zi in care parfumul va fi purtat; conceptul de „garderoba de parfumuri”, care presupune un parfum diferit pentru momente diferite din viata; servicii de gravare pe piele, care permit personalizarea fiecarui etui care imbraca parfumul. Angajatii magazinului au fost pregatiti la Paris de o echipa de experti in parfumerie pentru a deveni Artist Parfumeurs.

Creat in 2009 de Sylvie Ganter si Christophe Cervasel, brandul Atelier Cologne a fost achizitionat de grupul L´Oreal in 2016. In prezent, exista 21 de boutique-uri Atelier Cologne deschise la nivel mondial. Toate produsele Atelier Cologne sunt realizate in Franta. Casa colaboreaza cu cele mai cunoscute case din Grasse, pentru a crea parfumuri cu cele mai bune materii prime, respectand traditiile franceze. Pana la 95% dintre ingrediente sunt de origine naturala.

Parte a grupului L’Oreal, care se dedica frumusetii de peste 105 ani, L’Oreal Romania are o istorie de 21 de ani pe piata locala. Cu portofoliul sau unic de 21 de branduri internationale diverse si complementare, L’Oreal Romania este unul dintre liderii pietei locale de cosmetice, prezent in toate canalele de distributie: mass market, magazine, farmacii si drogherii, saloane, travel retail, branded retail si comert electronic.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri