LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton, cel mai mare producator de bunuri de lux din lume, anunta ca va lansa o noua casa de moda de lux, dezvoltata in parteneriat cu cantareata Rihanna.

Vrei sa afli mai multe despre industria de fashion? Fashion ROute, conferinta dedicata retailului de fashion si industriei textile, se reintoarce cu a treia editie pe 21 mai. Sub deviza Fashion Upgrade, Fashion ROute isi propune sa exploreze toate transformarile prin care industria trece si care este impactul acestora asupra pietei romanesti. Detalii, AICI.

Noua casa de moda a gigantului din fashion LVMH va avea sediul in Franta si se numeste Fenty, dupa numele cantaretei -Robyn Rihanna Fenty. De altfel, brandul este centrat si dezvoltat de Rihanna, care de-a lungul timpului a mai colaborat cu LVMH pe zona de beauty.

Brandul Fenty va include incaltaminte si accesorii ready to wear si va debuta cu o prima colectie in primavara acestui an.

Fenty Rihanna

“Rihanna este recunoscuta drept o cantareata minunata, dar de-a lungul parteneriatului nostru Fenty Beauty am descoperit o adevarata antreprenoare, un CEO si lider terific. Si-a gasit natural locul in cadrul LVMH. Pentru a o sprijini sa lanseze Fenty Maison am construit o echipa multiculturala talentata care va fi sustinuta din resursele grupului”, a declarat Bernard Arnault, presedinte si CEO LVMH.

Rihanna devine astfel prima femeie care creeaza un brand original in cadrul LVMH, prima femeie de culoare la conducerea unei case de mod din portofoliul LVMH, iar casa de moda Fenty prima creata de grup de la infiintarea Christian Lacroix din 1987.

Fenty se alatura astfel unor case de moda celebre precum Dior, Givenchy, Celine, Fendi, in total grupul LVMH controland peste 60 de branduri producatoare de bunuri de lux. Veniturile grupului s-au ridicat in 2018 la 53 miliarde de dolari.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri