Paralela 45 este una dintre cele mai cunoscute agenții de turism din România, printre primele firme românești apărute imediat după Revoluție. Iată ce presupune o franciză Paralela 45 și ce trebuie să faci ca să devii francizat în turism.

Înainte de toate, taxa de franciză este de 1.000 de euro, ulterior fiind nevoie de achitarea unei sume de 100 de euro pe lună. Contractul se semnează pentru o perioadă de minimum un an.

Franciza Paralela 45. Cu ce vine francizatul

Francizatul trebuie să își doteze spațiul în care agenția de turism va funcționa, aceasta însemnând achiziționarea de calculatoare pentru desfășurarea activității.

În principiu, costurile de amenajare sunt de 10.000 de euro, iar agenția francizată trebuie să aibă minimum 25 de metri pătrați și să fie poziționată într-o zonă centrală, indicată de francizor.

”Francizatul trebuie să-și prezinte intenția, care va fi însoțită de CV.-ul acționarului societății, să obțină un spațiu (proprietate sau închiriere) care să îndeplinească condițiile de licențiere a agenției de turism”, a declarat Alin Burcea, proprietarul touroperatorului român, pentru wall-street.ro.

Citește și: Franciză Farmec: ce presupune să fii proprietarul unui magazin de cosmetice

Franciza Paralela 45. Cu ce vine francizorul

Paralela 45 oferă suport în selectarea, angajarea și instruirea personalului francizatului, indiferent de câți agenți sunt. E nevoie de minimum două persoane pentru ca o agenție să funcționeze în condiții optime.

În plus, francizorul vine cu următoarele:

  • brandul;
  • produsele pe care le organizează și comercializează;
  • echipa de vânzare care asigură consultanță partenerilor francizați;
  • sistemul de vânzări online, care permite vânzarea rapidă;
  • profit imediat la fiecare rezervare;
  • sisteme de rezervări fără garanții financiare;
  • fidelizare prin bonusuri de performanță;
  • promovarea francizatului prin material publicitar, email, site, diverse tipărituri (broșuri).

Citește și: Franciza 5 to go: cât te costă și de ce ai nevoie ca să fii proprietarul unei cafenele

”Intrând sub `pălăria` Paralela 45, francizatul va beneficia de tot ceea ce oferă acest parteneriat: imagine pe piața de profil, know-how administrativ, tehnic și operațional legat de serviciile desfășurate, suport privind strategia și tehnicile de marketing ale produselor comercializate. Practic începe business-ul având în spate suportul și implicarea activă a Paralela 45, un brand de top cu experiență de 32 de ani pe piața turistică”, a adăugat Burcea.

Sursa Foto: Alin Burcea

Agenţia de turism Paralela 45 a fost înființată în 1990, fiind una dintre primele trei agenții din România. Touroperatorul este consacrat în vacanţe cu zboruri charter în Spania, Grecia, Turcia, Portugalia, Italia, Cipru și Egipt, şi cu peste 160 circuite culturale şi istorice organizate anual pe patru continentele, ori programe pentru seniori, croaziere, vacanţe tailor made, programe de business travel. Agenția și-a mărit rețeaua de agenții, în 2021, cu cele din Craiova, Brașov, Alba Iulia, Ploiești, acoperind un număr de 41 de orașe, la care se adaugă agenția online, și a angajat 20% din personal. În prezent există 19 puncte de lucru care își desfășoară activitatea ca francizat Paralela 45.

Sursa foto: Wall-Street.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristina Marin
Cristina Marin s-a alăturat redacției la începutul anului 2020, cu puțin timp înainte de declanșarea pandemiei. Coincidență sau nu, cei peste trei ani petrecuți în cadrul rețelelor private de sănătate din România au ajutat-o să înțeleagă mai bine relația dintre pacient și sistemul de sănătate autohton despre care scrie în prezent la publicația Wall-street.ro. Cristina se află în permanentă legătură cu medicii din spitalele românești și...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri