Începutul de an vine cu noi idei de afaceri la cheie pe care vi le prezentăm. Dacă ești fan pizza și vrei să faci și primii pași către antreprenoriat, iată de câți bani ai nevoie ca să îți deschizi o pizzerie în franciză, sub brandul Casa Pizza.

Cum devii proprietarul unui restaurant cu pizza pe vatră

Taxa de intrare pe care trebuie să o plătești pentru a intra în posesia unei francize Caza Pizza este de 4.000 de euro. Investiția într-o pizzerie începe de la 15.000 de euro, bani necesari pentru un cuptor, masă de pizza, malaxor, feliator, palate de pizza și accesorii. Pizza se face pe vatră, fiind coaptă în cuptor cu lemne.

Francizatul trebuie să mai plătească contribuția de marketing, de 1,5% din cifra de afaceri lunare + TVA și redevențe de 3,5% din cifra de afaceri lunare + TVA. Durata contractului este de 5 ani și asigură exclusivitate teritorială pe o rază de 1 kilometru. Durata contractului de francizat este valabilă pe o perioadă de cinci ani, potrivit site-ului companiei.

Citește și: Franciza Shaormeria Băneasa: cât te costă și de ce ai nevoie pentru a deschide un restaurant fast-food

După ce vei intra în posesia francizei sub brandul Casa Pizza, trebuie să mai știi că vei avea nevoie de aproximativ 2-3 angajați pe fiecare tură. Nu este necesar ca salariații să aibă experiență anterioară în domeniu, întrucât vor beneficia de instruire și training din partea companiei.

Prima pizzerie Casa Pizza a fost deschisă în București, în 2009 și folosește cuptoare pe vatra la foc cu lemne. În cadrul unei unități este nevoie de doi sau trei angajați pe tură, iar experiență comercială anterioară nu este necesară.

Sursa foto: Unsplash

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri