Potrivit acestuia, necesitatea unui astfel de produs a aparut ca urmare a schimbarilor de comportament observate din partea clientilor. Tinerii din categoria millennials vor detine, in 2020, cea mai mare putere de cumparare si vor fi cei mai importanti clienti ai sistemului bancar, insa acestia sunt foarte mobili si dispusi sa schimbe foarte rapid institutia financiara cu care lucreaza.

“In cinci ani, acestia nu vor mai vrea sa intre intr-o sucursala bancara. Mai mult, copiii din ziua de azi probabil nu vor intra niciodata intr-o sucursala bancara in intreaga lor viata, tot ce inseamna relatii financiare urmand sa se deruleze la distanta, prin intermediul tehnologiei”, a precizat Alessio De Icco.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont
Sursa foto: Ovidiu Udrescu