Profitshare si Banca Transilvania au incheiat un parteneriat prin care BT a devenit prima institutie bancara din Romania care intra intr-un program de marketing afiliat in cadrul Profitshare.

Marketingul afiliat este un mod de promovare online, bazat pe performanta, prin intermediul caruia este platit comision exclusiv pentru rezultatele livrate de afiliatii care realizeaza promovarea online. De exemplu, pentru promovarea creditului de nevoi personale fara garantii, Practic BT, care se concretizeaza intr-un lead aprobat de Banca Transilvania, afiliatii Profitshare primesc un comision.

Profitshare este una dintre principalele retele de marketing afiliat din Romania, iar Banca Transilvania, una dintre cele mai mari trei banci din Romania.

„Salutam intrarea Bancii Transilvania pe piata de marketing afiliat. Prin intermediul Profitshare, va avea acces la peste 20.000 de afiliati, site-uri si specialisti in marketing online. Este un semnal clar ca investitorii in publicitate isi regandesc strategiile de marketing prin prisma eficientizarii”, declara Marius Pahomi, director general al Conversion Marketing, agentia de marketing online care detine si opereaza reteaua Profitshare.

In luna mai a anului curent, Conversion Marketing achizitiona platforma de email-marketing Conectoo, unul dintre principalii furnizori de solutii de e-mail marketing din Romania. Principalul concurent al Profitshare este 2Parale.ro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri