“Stopurile acestea sunt insa si livrare si pick-up. In medie, curierul are 7-8 minute pe stop”.

Compania mai are si curieri pe bicicleta. Pegasus, de fapt, asa a inceput – curierat pe bicicleta. “Mai avem o divizie careia noi ii spunem Mail Shot, concept pe care l-am implementat in 1998”, povesteste Aldescu. La inceput, in 1997, biciclistii livrau in regim de urgenta, intr-o ora, sau regular, economic, de pe o zi pe alta. Acest din urma serviciu a ramas valabil si astazi.

“Initial le dadeam curierilor biciclete de la noi, pana cand au inceput sa dispara, furate sau…«furate» chiar de angajati. Asa ca la un moment dat am spus stop si acum biciclistii vin cu ale lor. Am incercat si varianta motorizata, insa era prea scump – mai ales daca incluzi si accidentele aici, care erau destul de dese. Motoreta ajunsese sa coste cat o masina”.

Citeste si:

In prezent, echipa de biciclisti a DPD are 10-12 oameni. “Eu zic ca aceasta initiativa ar trebui sa continue, s-a mai dezvoltat si infrastructura. Tin minte cat trageam de Primarie, alaturi de asociatia Bate Saua si Ambasada Olandei, sa facem piste de bicicleta in Bucuresti. Apoi vorbeam cu Politia sa ii amendeze pe cei care parcau pe piste. O nebunie”, spune Lucian, marturisind ca si lui ii place sa mearga pe bicicleta.

Citeste intreg interviul cu seful DPD.