Dacă ne-am obișnuit, de exemplu, să trimitem automat o serie de newslettere segmentate în funcție de bazele de date de clienți și prospecți, iar apoi să generăm rapoarte automate, putem încerca să extindem aria de implementare. Ca multe lucruri care țin de viața unui business, automatizarea nu este un proces bătut în cuie, set in stone, poate fi extins, revizuit, adaptat.

O piață globală în valoare de 21,5 miliarde dolari până la sfârșitul anului 2023

Având în vedere că automatizarea serviciilor este o piață în continuă expansiune, una dintre cele mai profitabile și cerute direcții este cea a campaniilor promoționale, pentru că anul 2022 nu mai poate fi anul în care introduci manual datele din cupoanele de participare și nici anul în care dezvoltarea unui site de campanie durează trei luni și vine cu un preț cu multe zerouri.

Cum poți automatiza campaniile promoționale rapid și eficient

Promotiful este platforma SaaS de automatizare creată de INTERACTIONS cu ajutorul căreia poți dezvolta ușor și rapid un website de promoție, fără intervenția unei echipe de programare. Platforma se adresează organizatorilor de promoții, fie că vin din agenții sau fac parte din departamente de marketing sau vânzări, și pune la dispoziție o gamă largă de mecanici, toate ușor de setat, dintre care cele mai populare sunt: coduri unice, momente norocoase, concurs foto, câștig garantat.

Fără resurse adiționale

Principalele beneficii ale automatizării campaniilor promoționale online prin intermediul Promotiful sunt reducerile semnificative de timp și costuri. Analiza campaniilor realizate până acum arată reduceri ale bugetelor cu până la 90%, în condiții de creștere cu 30% a ratei de succes, alături de diminuarea considerabilă a timpului alocat. Astfel, un beneficiu indirect este posibilitatea realocării bugetului. Prin reducerea costurilor de implementare, poate fi mărit bugetul alocat, de exemplu, premiilor, sau poate fi extinsă campania pentru a include mai multe promoții. Un alt beneficiu care poate fi menționat este lipsa stresului implementării. Desigur că avem cu toții nevoie de mai puțin stres în viața noastră, iar în cazul Promotiful, nu aloci timp sau resurse adiționale post achiziție, deci no management stress.

Utilizare cross-departamentală

În România, până în acest moment, peste 300 de marketeri au ales să automatizeze campaniile online cu Promotiful, domeniile variind de la branduri FMCG - pizza, băuturi energizante, sosuri, apă minerală, înghețată, beauty - alături de branduri din comerțul electronic și retail. Aproximativ 35% dintre acestea au extins implementarea și spre departamentul de vânzări, bifând, de asemenea, și prezențe internaționale pe piețele din Bulgaria și Portugalia.

Fun fact: automatizarea promoțiilor online și filosofia no-code

Filosofia no-code se află astăzi pe o pantă ascendentă, câștigând zilnic noi “adepți” datorită principiului care o guvernează: development-ul no-code este un tip de development care permite tuturor celor interesați să dezvolte pagini sau aplicații web fără a scrie cod, utilizând platforme sau interfețe alternative. Este un principiu foarte puternic - tehnologia trebuie să inspire și să faciliteze, nu să impună bariere restrictive.

Promotiful este o platformă creată cu obiectivul de a face tehnologia mai accesibilă, mai prietenoasă, mai eficientă din punct de vedere al timpului și costurilor.

Adrian Alexandrescu, Managing Partner Interactions & Mediapost Martech este Expert în Automatizare, Consultant Certificat Salesforce & HubSpot, cu 20+ ani de experiență în CRM și digital marketing.

Agenția de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS și-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creștere constantă și oferă servicii de creație, mentenanță, dezvoltări tehnice și de automatizare: 2 treimi business autohton și o treime business extern.

În portofoliul de clienți INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestlé (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Elefant.ro, Oracle, Niran, K Group, Queisser Pharma, Nordic Group sau Profi.

Agenția are în portofoliu peste 50 de premii creative și nominalizări.
Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ținem cuvântul dat, întotdeauna!"