Este de asemenea important de menționat faptul că regulile de clasificare pentru Diamond sunt aceleași indiferent de regiunea geografică, deci faptul că un partener din România reușește să ajungă la nivelul Diamond, în condițiile în care sunt target-uri identice cu partenerii din Statele Unite sau Europa de Vest, este cu atât mai remarcabil.

Obținerea titulaturii de Partener Diamond vine în completarea unui șir constant de rezultate spectaculoase: extinderea portofoliului de clienți la nivelul întregului spațiu EMEA, obținerea tuturor celor 36 de certificări HubSpot posibile, și, totodată, recunoașterea ca partenerul HubSpot din România cu cel mai bun rating.

ˮAm pornit la drum cu dorința de a oferi clienților soluții de transformare digitală și automatizare a serviciilor care să ducă la dublarea sau chiar triplarea indicatorilor de performanță cu mai puțin de jumătate din resurse. Strategia noastră a fost una foarte simplă: să ne concentrăm pe a produce valoare reală, măsurabilă pentru clienți, fiind convinși că succesul de piață și cel financiar vor veni ulterior de la sine. Statutul de HubSpot Diamond Partner este o onoare, dar și o recunoaștere a efortului constant și implicării totale a echipei. Alături de entuziasm și experiența long-term, am adăugat învățarea continuă și adaptarea ofertei noastre la contextul de piață.ˮ Adrian Alexandrescu (Managing Partner, Mediapost Martech).

HubSpot, platforma CRM lider în peste 120 de țări

HubSpot este o platformă de automatizare a proceselor de marketing, vânzări și suport clienți fondată în 2006, în SUA, care deservește, în prezent peste 135.000 de companii în 120 de țări. Este considerată, la nivel global, una dintre cele mai rapide, ușor de utilizat și performante platforme de acest tip. Tot HubSpot sunt cei care inițiază filosofia de inbound marketing și vânzări: dezvoltarea unei companii se realizează prin crearea de conținut și experiențe potrivite nevoilor individuale ale clienților și prospecților, printr-un mod de a comunica în care atenția consumatorului este câștigată, nu forțată.

Mediapost Martech, partener Gold în trei luni, Platinum într-un an și jumătate și Diamond în puțin peste doi ani

În Aprilie 2020, imediat după debutul pandemiei, Mediapost Martech obținea statutul de Partener HubSpot Gold, urmat, în primăvara lui 2021, de cel Platinum. Obiectivul setat pentru anul 2022 a fost obținerea statutului de Partener Diamond, obiectiv îndeplinit încă din primul trimestru al anului.

ˮNe dorim, evident, continuarea recunoașterii eforturilor Mediapost Martech. Dar cel mai mult ne dorim să continuăm să oferim mai departe clienților noștri soluții de automatizare practice, eficiente și ușor de implementat. Astfel vom păstra ritmul de creștere accelerată de care ne-am bucurat în ultimii doi ani.ˮ Adrian Alexandrescu (Senior Partner, Mediapost Martech).

Mediapost Martech este HubSpot Diamond Partner (statut la care ajung doar 3% dintre partenerii HubSpot la nivel global) și Consulting Partner Salesforce. Avem in-house 36/36 certificări posibile și 11 colegi care dețin cel puțin o certificare Salesforce sau HubSpot. Acoperim exclusiv cu resurse interne toate fazele unui proiect de automatizare: consultanța inițială, arhitectura bazei de date, implementare efectivă, integrări, training personalizat și suport post-implementare.