Ciprian Man, country manager in cadrul reprezentantei locale a grupului IT belgian UnifiedPost – companie timisoarena specializata in optimizarea fluxurilor de documente prin externalizarea procesarii si transmiterii facturilor catre platforma proprie sustine ca metoda preferata de comunicare este intotdeauna cea "cu cea mai mare latime de banda".
„Metoda preferata este intotdeauna intalnirea cu cea mai mare latime de banda: fata in fata. Dar nu e intotdeauna si cea mai eficienta varianta, asa ca folosesc constant si celelalte modalitati de comunicare pe care le am la dispozitie – precum Skype sau instant messaging”, a declarat managerul roman.

Pe internet, Ciprian Man petrece foarte mult timp, fiind constant conectat la retea, iar o buna perioada din timp o foloseste pentru a accesa retelele de socializare.

Prezent atat pe Facebook cat si pe reteaua sociala de business LinkedIn si, country managerul UnifiedPost nu este atat de prezent si pe Twitter despre care spune ca se vede mult prea in varsta pentru implicarea intr-un astfel de serviciu de microblogging.

„Retelele de socializare imi influenteaza activitatea in sensul ca sunt utile (dar cu moderatie) si le aloc o parte din timp, dar cred ca e important sa realizam ca valorile fundamentale nu se schimba. Cu sau fara LinkedIn, e la fel de important in prezentarea CV-ului, a educatiei sau experientei profesionale. Cu sau fara Facebook, relatiile cu prietenii si cunostintele au existat. Retelele sociale sunt un catalist, atat in cazul problemelor, cat si in cazul situatiilor pozitive. Totodata cred ca pentru reteaua de microblogging Twitter sunt prea in varsta – asta spune multe despre nivelul meu de implicare in acest caz”, a precizat Man.

In total, managerul companiei IT are 419 prieteni pe reteaua de socializare Facebook si circa 350 de conexiuni pe LinkedIn.

Ultimul smartphone cumparat, confiscat de sotie

Pe ultima achizitie din domeniul IT pe care a facut-o, un smartphone Samsung Galaxy S3, a pus ochii si sotia managerul roman: „Mi l-a confiscat sotia, fiindca e frumos si destept”.

Chiar si asa, de utilitatea acestuia se bucura amandoi, Ciprian Man fiind extrem de incatat de sistemul de operare Android. „Imi place ca se sincronizeaza frumos atat cu Google Apps cat si cu MS Exchange”.

Pe langa smartphone-ul producatorului sud-coreean, managerul roman detine si o tableta iPad.
„Am achizitionat tableta iPad pentru a o folosi cand familia este impartita intre cele doua tari in care locuim – Romania si Belgia – fiindca asa comunicam mai usor prin apeluri video. Cea mai membra a familiei are 3 ani si e experta la utilizarea acestor tehnologii”, spune Ciprian Man razand.

Dezamagit de Windows Mobile

Country Managerul UnifiedPost Romania a fost foarte dezamagit de experienta avuta cu un smartphone Touch Pro de la HTC: „Nu m-a incantat decat la un nivel superficial, la inceput. Problema principala – software-ul, o versiune mai veche de Windows Mobile”.

Inovatia in IT nu are limite

Inovatia in IT nu are limite, este concluzia lui Ciprian Man. Ea va continua sa afecteze modul de viata curent tot mai mult

„Este important sa ne punem permanent intrebari vizavi de impactul pe care aceste tehnologii il au asupra noastra ca indivizi si ca societate. De exemplu, prin eliminarea hartiei si eficientizarea transmiterii si arhivarii documentelor (de exemplu a facturilor) diverse companii si organizatii beneficiaza de imbunatatiri la nivelul productivitatii, protectiei mediului si imbunatatirii calitative a procesului de comunicare. Pe aceasta directie noi toti, ca societate, suntem inca la inceput – chiar in cazul tarilor celor mai dezvoltate”, a precizat Man.

UnifiedPost Romania a fost creata in 2009 si este parte din grupul UnifiedPost, al carui HQ este in Belgia
In ultimii ani, compania a dezvoltat relatii cu parteneri, lucru care le-a oferit un potential enorm pe piata globala a procesarii documentelor.

Ca afacere, UnifiedPost evolueaza cu o rata de crestere de aproape 50% pe an, ajungand la o cifra de afaceri estimata pe anul 2012 de peste 18 milioane de euro.

Pe plan local, UnifierPost a incheiat anul 2011 cu afaceri de 1,5 milioane de lei.

Portofoliul de clienti include companii si organizatii din multe domenii, precum: transport, finante-banci, telecom, resurse umane, media, farmaceutice, productie industriala, utilitati publice si structuri guvernamentale. Thomas Cook, Adecco, Allianz, BMW, Group4Securicor, Generali, ING Lease, Agfa Graphics, Omega Pharma, Ricoh, Schneider Electric, Veolia, The Wall Street Journal, ThomsonReuters sunt principalii clienti ai UnifiedPost pe plan global.

PROFIL IT este o sectiune in care managerii pasionati de gadgeturi si tehnologie impartasesc cititorilor preferintele in materie de produse IT. Cititi aici mai multe intervuri din rubrica PROFIL IT.




Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Profil IT »



Setari Cookie-uri