Pasionat pana la cer de domeniul tehnologic, Ionut Gaota, business group lead in cadrul Microsoft , spune ca este ancorat in realitatea virtuala 24 de ore pe zi, dedicandu-si tot timpul documentarii si rasfoirii paginilor web.
„Sunt online 24 de ore pe zi, la birou si acasa pe PC sau tableta, respectiv pe smartphone cand sunt pe drum, intre meeting-uri sau in deplasari. Majoritatea timpului de ’internet’ este ocupat de e-mail-uri, site-uri interne ale companiei si monitorizari ale campaniilor si mass media”, sustine managerul Microsoft.

O buna parte din activitatea pe care o desfasoara online, Ionut Gaota o petrece pe retelele de socializare, avand cont atat pe Facebook cat si pe LinkedIn.

„Retelele sociale au ajuns sa fie parte din viata de zi cu zi, fie cea profesionala, fie cea personala. Daca acum cativa ani linia care le desparteam era destul de clara in functie de tipicul lor – business sau consumer, astazi este din ce in ce mai greu sa le separam. La aparitie, de exemplu, Facebook era o retea de consumer, iar LinkedIn de business. Acum, insa, deja vedem cum tot mai multe mesaje de business patrund in Facebook, pe masura ce companiile dedica tot mai multa atentie acestui mediu de comunicare interactiv cu clientii, avand pagini dedicate si continut special creat. Iar utilizatorii de LinkedIn incep sa-si exprime tot mai des parerile personale si interactioneaza dincolo de interesele de job”, apreciaza Gaota.

Si-a „abandonat” contul de Twitter


Dupa ce i-au devenit extrem de familiare Facebook si LinkedIn, managerul Microsoft spune ca a renuntat la Twitter.

„Twitter a ramas undeva in urma. Incerc sa pastrez separate cele doua conturi: cel de Facebook este personal, privat, doar pentru prieteni si colegi apropiati, cel de LinkedIn este profesional, axat pe colaborare cu parteneri, clienti, colegi, insa pe teme strict de business. Asta ma ajuta si sa pastrez un echilibru sanatos intre viata de birou si cea de acasa”, a precizat Ionut Gaota.

Potrivit reprezentantului Microsoft, contul de LinkedIn este cel mai vechi, fiind creat in 2005 cu scopul de a-si creste optiunile profesionale dar si reteaua de contacte. Mai tanar este insa contul de Facebook, care din 2008 ii foloseste la a-si gasi colegii de liceu cu care pierduse contactul de ani de zile.

Viitorul tine de dispozitivele convertibile si multivalente


Ionut Gaota crede va viitorul in domeniu va tine de dispozitivele convertibile care pot fi folosite in mai multe scopuri, avand un potential multivalent.

„Ne indreptam spre dispozitive convertibile si multivalente, tot mai puternice si fiabile, dimensiuni si consum energetic reduse. Interfata de utilizator evolueaza si ea spre noi moduri de interactiune: touch, gesturi, control prin voce, mimica. Iar serviciile si aplicatiile migreaza rapid catre modelul flexibil de cloud, pentru a degreva companiile de investitii in resurse hardware si efortul de upgade constant”, a mai precizat acesta.

PROFIL IT este o sectiune in care managerii pasionati de gadgeturi si tehnologie impartasesc cititorilor preferintele in materie de produse IT. Cititi aici mai multe intervuri din rubrica PROFIL IT.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Profil IT »



Setari Cookie-uri