Agentia Brandstalk a fost aleasa de Astek Romania sa dezvolte identitatea noului brand de vopsea superlavabila Maxweiss. Campania de promovare expune in mod simplu si clar marelui public principalele motive pentru care acestia trebuie sa apeleze la vopseaua Maxweiss. Campania a debutat luni, 3 aprilie, si va beneficia de spoturi TV si sustinere pe outdoor.

Cele patru spoturi imbraca forma unui serial TV, fiecare punand accentul pe o anumita caracateristica de baza a noii vopsele: puterea de acoperire (spotul Prosopul), aderenta buna la suport (Trafaletul), rezistenta in timp (Copilul) si albul stralucitor (Ochelarii). Prezent in toate executiile, mesterul zugrav este veriga comuna a celor patru spoturi, asigurand unitatea comunicarii.

Ideea a pornit de la aspiratia comuna tuturor utilizatorilor: ori de cate ori trebuie sa cumperi o vopsea, vrei sa fii sigur ca alegi un produs de calitate, deoarece nimeni nu agreaza ideea de a zugravi anual. Comunicarea Maxweiss aduce in prim plan acele argumente rationale, menite sa motiveze optiunea pentru un anumit produs. Pentru a putea fi intelese cu usurinta, atributele vopselei sunt prezentate intr-o maniera didactica, explicativa, ceea ce nu exclude, insa, nota amuzanta si originala a comunicarii.

Pe piata aglomerata a vopselurilor lavabile, punctele de diferentiere sunt foarte sensibile si este greu sa le faci sa fie cu adevarat credibile). O vopsea care comunica simplu, pe intelesul meseriasilor, si care pune accent pe elemente rationale va fi automat mai credibila. Profesionistul stie intotdeauna ce e bun si este investit cu incredere de catre consumatori, de aceea el este si eroul spoturilor pentru vopseaua Maxweiss a declarat Roxana Popescu, General Manager al agentiei Brandstalk Advertising.

Prin aceasta campanie, noua vopsea Maxweiss a producatorului roman Astek incearca atat atragerea zugravilor profesionisti, cat si educarea celor mai putin cunoscatori. Chiar si in cazul in care acestia nu vor face apel la meseriasi, vor sti totusi ce anume trebuie sa urmareasca la o vopsea de calitate. De aceea, sloganul produsului este Garantia lucrului bine facut, iar headline-ul campaniei indica un adevar sesizabil Adevaratii meseriasi tin la calitatea muncii lor.

Am ales lansarea unui nou brand de vopsea sub umbrela Astek din constientizarea cererii pietei pentru un produs care sa satisfaca primele trei nevoi esentiale: o vopsea superlavabila cu putere foarte mare de acoperire, rezistenta in timp si accesibila. Credem ca am reusit sa inglobam aceste trasaturi in noua Maxweiss si suntem siguri ca ele vor fi comunicate in mod eficient de campania pusa la punct de Brandstalk a declarat Gemile Alievici Susli, Director General Astek Romania.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri