Din momentul in care a luat decizia de a intra in franciza si pana cand a deschis magazinul au trecut aproximativ doua luni, povesteste Vasile Stroe, 58 de ani.

“Principalele motive pentru care am decis sa intru in retea au fost planul de promovare pus la punct de catre Metro Cash&Carry Romania, care imi permitea sa imi fac afacerea cunoscuta pentru mai multi client”, explica Stroe.

Investitia initiala, in valoare de 20.000 lei, a constat in amenajarea magazinului, inlocuirea anumitor echipamente, pregatirea personalului, achizitionarea unui sistem informatic. Suma a fost amortizata in circa sase luni.

“Cifra a fost influentata de suprafata magazinului si echipamentele pe care le aveam deja in magazin. Sunt bani pe care i-am obtinut din profitul anului precedent”, spune Vasile Stroe.

Magazinul are o suprafata de 90 mp si patru angajati si este amplasat in centrul comunei Perisoru. In zona mai exista cinci magazine, fara sistem de autoservire.