Era o vreme, cel putin inainte de perioada de criza, in care cei care alegeau branduri romanesti alegeau mai degraba cu spirit patriotic. Cand a venit criza am inceput sa ne orientam catre branduri mai accesibile ca pret, in special cele romanesti, a declarat Alina Stepan, director general Ipsos Research.

"Am ajuns inspre o rationalizare a deciziei in ideea in care este romanesc si bun - e bio, e sanatos. Romanii incep sa consume branduri romanesti din convingerea calitatii lor", a spus Alina Stepan.

Declaratiile au fost facute in cadrul conferintei retailArena - Innovation in Retail, organizata de wall-street.ro cu sprijinul MasterCard, PayU si Evozon.

"Vedem in diferite studii, faptul ca rezonanta germana a numelor de branduri nu mai reprezinta mirajul pe care il reprezenta acum cativa ani. Consumatorii chiar incep sa consume alimente romanesti din convingerea calitatii lor. Este un trend care a fost determinat de criza, dar acum este din ce in ce mai pregnant", a mai spus directorul Ipsos Research.

Sursa foto: Mircea Dragos

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Marius Alexandru Stanciu
Absolvent al Facultatii de Economie din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti si al unui program de Master, cu specializarea Economie Europeana, sustinut in aceeasi institutie, Marius Alexandru Stanciu dispune de o experienta jurnalistica de peste 12 ani, dobandita in cadrul redactiei Wall-Street.ro si acopera din punct de vedere editorial evenimente si interviuri din piata imobiliara, piata asigurarilor si pensii private.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri