Aproximativ 80-90% dintre produsele pe care le vindem in magazin sunt pentru salvarea de vieti, a declarat David Neacsu, fondatorul Himalaya, retailer care vinde echipamente pentru calatorii si care anul trecut a avut vanzari de circa 3 milioane de euro, in cadrul evenimentului RetailArena, organizat de wall-street.ro.

„Eu chiar schimb ceva, am angajat oameni care se ocupa de fiecare consumator in parte. De exemplu, ii putem propune lucruri mai bune decat si-a ales el. De exemplu, daca un om vrea sa isi cumpere pioleti, il intreb ce inaltime are pentru ca pioletii sunt lucruri pentru salvarea vietii. La mine, 80-90% dintre produsele pe care le vand sunt pentru a salva vieti. Am oameni care se ocupa personal de fiecare client”, a explicat David Neascu.

El a mai spus ca a fondat magazinele Himalaya pentru ca si-a dorit sa poate sa isi finanteze singur calatoriile, fara sa apeleze la sponsorizari ale companiilor.

David Neacsu este antreprenor, dar si unul dintre cei mai cunoscuti alpinisti romani.

RetailArena este un eveniment organizat de wall-street.ro si sustinut de Evozon Systems & Hybris Software, an SAP Company. Partenerii Omnichannel Day sunt Vodafone& Mindspeed Communications, iar cele doua module de discutii sunt sustinute de Media Galaxy, respectiv DPD Romania. Partenerii Innovation & Marketing Day sunt VISA, Microsoft si Telekom Romania. Sponsorii evenimentului sunt Carrefour Romania, PepsiCo, Q InStore Radio si Netopia MobilPay.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri