Un client care cumpara doar un singur produs din magazinul este unul pe care l-ai pierdut, mereu trebuie sa vinzi ceva in plus fata de ceea ce isi dorea initial consumatorul, a declarat David Neacsu, alpinist si fondator al Himalaya, unul dintre cei mai mari retaileri de produse pentru calatorii din Romania, in cadrul Retail Arena, eveniment organizat de Wall-Street.ro

„Cineva imi spunea ca <<Un client care pleaca cu un singur lucru din magazin, este un client pierdut>>. Asa este, trebuie sa il faci sa ma ia un produs. Specificul companiei mele este o nisa speciala. Pe unii dintre ei i-am cunoscut cand erau elevi, studenti, acum sunt avocati, medici. Acest oameni sunt permanent clientii mei”, afirma Neacsu.

Himalaya este o companie fondata in 1994 care anul trecut a ajuns la afaceri de 3 milioane de euro si profit net de 420.000 de euro, conform Ministerului de Finante.

„Am 28 de anagajti si castiga binisor...adica pana acum nu am avut nicio revolutie. Insa dincolo de salarii, oamenii isi doresc timp, timp liber. Asa ca in functie de performanta, in afara de concediul obisnuit, le mai dau liber o saptamana sa mearga in gasca la schi. Cei care au familie si copii merg la mare. O saptamana de la mine putere...de la presedintele din magazinul Himalaya. Timpul liber e mai pretios decat banii”.

El mai spune ca in businessul lui o situatie de criza poate apare zilnic.

„Am zilnic o situatie de criza. Cateodata imi vin buluc 150 de oameni dintr-o companie si imi zic imbraca-ne. Si le zic <<Pai stati. De ce nu mi-ati spus si mie. Sa am si eu stocuri>>”.

Neacsu a adaugat ca spre deosebire de 2014, anul acesta va oferi reduceri de Black Friday doar in magazinul fizic, nu si pe online.

„Nu mai fac pe online. Sunt banii mei, pierderea mea,. Numai eu stiu cate colete s-au pierdut anul trecut, cate colete s-au intors pentru ca nu se potriveau masurile la incaltaminte. Sunt lucruri inerente, dar inseamna timp si bani pierduti. Este o afacere de nisa si nu imi pot permite sa vand oricum si oricui. O sa ma duc la magazin sa vand cot la cot cu oamenii mei. Pentru ca ei imi sunt parteneri, nu angajati. Pana acum au plecat doar doi oameni si au plecat la mai bine”, explica fondatorul Himalaya.

RetailArena este un eveniment organizat de wall-street.ro si sustinut de Evozon Systems & Hybris Software, an SAP Company. Partenerii Omnichannel Day sunt Vodafone & Mindspeed Communications, iar cele doua module de discutii sunt sustinute de Media Galaxy, respectiv DPD Romania. Partenerii Innovation & Marketing Day sunt VISA, Microsoft si Telekom Romania. Sponsorii evenimentului sunt Carrefour Romania, PepsiCo, Q InStore Radio si Netopia MobilPay.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri