Fashion House Outlet Bucuresti, parte a grupului Liebrecht & wooD, a inregistrat in primul semestru din 2016 vanzari in crestere cu 10,9%, in timp ce rata de conversie (ponderea cumparatorilor in numarul total de vizitatori) s-a majorat cu 16% fata de aceeasi perioada a anului precedent.

De asemenea, valoarea medie a unei tranzactii si-a mentinut trendul ascendent cu o marire de 8,3%. In plus, ponderea valorii cumparaturilor per client s-a majorat cu 25,5% fata de primul semestru al anului 2015.

„Pe masura ce piata locala de retail se maturizeaza, preferintele clientilor devin mai sofisticate si cumparaturile in outlet castiga popularitate: romanii sunt din ce in ce mai selectivi, au o gama mai larga de brand-uri din care pot alege, stiu care dintre acestea li se potriveste cel mai bine si unde isi pot gasi articolele preferate de moda la cel mai bun raport calitate-pret. Performanta Fashion House Outlet Centre Bucuresti este dovada acestui trend ascendent – observam ca un numar tot mai mare dintre clientii nostri se intorc entuziasmati in outlet, mai dornici sa cumpere, pe masura ce descopera avantajul de a obtine mai mult in schimbul aceluiasi buget alocat articolelor vestimentare de marca”, spune Brendon O’Reilly, Managing Director Fashion House Group.

In ultimii ani, Fashion House Outler si-a marit numarul de chiriasi. Doar in 2016, compania a inchiriat alti 2.000 metri patrati, la o rata de semnare de circa 2 noi brand-uri pe luna. Lista noilor chiriasi cuprinde brand-uri internationale si nationale de top precum Desigual, Colin’s, Triumph, Sport Vision, Issimo Home, R&R Boutique, Various Brands, U-Grow, Multibrand Street & Go si Land Mobile.

Inaugurat in 2008, proiectul Fashion House Outlet Centre din cadrul West Park este primul centru de tip outlet din Romania, fiind dezvoltat de Fashion House Group, parte a Liebrecht & wooD Group. Avand o pozitie strategica, in imediata apropiere a centurii Bucurestiului si cu acces direct din autostrada A1, proiectul se afla la o distanta de 30 minute de mers cu masina fata de centrul orasului. Cu o suprafata inchiriabila de 20,000 m.p., centrul gazduieste peste 60 de magazine, un food court si o parcare generoasa cu 2,150 locuri. Mixul de chiriasi include branduri ca: Puma, Adidas, US Polo, Champion, Stefanel, Mango, Tom Tailor, Ecco, Camel Active, Lee Cooper, Nissa, Lacoste & Gant.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri