Farmec, cel mai important producator roman de cosmetice, a deschis primul magazin din Constanta in urma unei investitii de 61.000 de euro.

Situat in ansamblul comercial City Park din Constanta, noul magazin Gerovital are o suprafata totala de 33 de metri patrati si ofera toate produsele din gamele Gerovital si Aslavital, dar si consultanta legata de acestea.

“Constanta este unul dintre orasele unde produsele Farmec au mare succes. (…) Aceasta inaugurare a venit ca raspuns la solicitarile consumatorilor, iar pana la finalul anului vom investi peste 200.000 de euro in deschiderea a inca trei spatii comerciale proprii in tara si in modernizarea magazinelor existente”, a declarat Mircea Turdean, director general Farmec.

Brandul Gerovital, mostenire a profesorului Ana Aslan, reuneste game precum Gerovital H3, Gerovital Tratament Expert, Gerovital Plant, Gerovital Men si Gerovital Sun.

Gerovital

Produsele AslaVital pentru ingrijirea tenului au la baza argila pura, 100% romaneasca, provenita din muntii Padurea Craiului.

In prezent, reteaua Farmec numara opt puncte de distributie in Cluj, Bucuresti, Arges, Sibiu, Brasov si Neamt si trei puncte de lucru in Baia Mare, Craiova si Focsani. In acest moment, Farmec are sase magazine proprii in Cluj Napoca (trei magazine), Arad, Sibiu si Tg. Mures.

Farmec Cluj-Napoca a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 38,8 mil. euro, in crestere cu 13% fata de 2014. Din 2008, Farmec detine drepturile integrale de utilizare a marcii cosmetice Gerovital.

Producatorii locali de cosmetice detin o cota de 10% din piata de 750 de milioane de euro dominata de multinationale precum L’Oreal, Beiersdorf sau Procter&Gamble.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri