Liana Dumitru va participa in calitate de speaker la cea de-a patra editie a evenimentului retailArena - Go (g)Local, care va avea loc pe 26-27 octombrie, unde va discuta despre cine creioneaza retailul de maine

”Polonia este un generator de branduri. Mai mult Polonia este vazuta ca un punct de lansare in regiune a unor branduri care vin tocmai din SUA, spre exemplu. De asemenea, exista interes din partea Turciei, producatorii fiind in cautare de parteneri locali pentru deschiderea de magazine in franciza. Mizeaza pe aceasta strategie intrucat un partener local are expertiza, cunoaste piata mai bine”, spune Liana Dumitru.

Printre cele mai importante branduri de fashion din Polonia se numara cele din portofoliul LPP (Reserved, House, CROPP, Mohito) sau CCC, in timp ce printre numele cunoscute din retailul de fashion din Turcia se numara Koton, Damat, Penti si LC Waikiki.

Mai mult, retailerii si-au mutat atentia dinspre piata rusa, marcata de instabilitate, catre Romania, puncteaza si Daniela Popescu, senior associate in cadrul Colliers International.
2017 va reprezenta anul retail park-urilor, arata datele Colliers International, 100.000 mp urmand sa fie livrati. Pe lista se afla proiectul din Ramnicu Valcea (27.000 mp), Shopping City Galati (27.000 mp – extindere) si alte proiecte din Satu Mare, Oradea, Galati.

”Exista planuri de extindere din partea Kaufland, Dedeman, Lidl, Penny. Mega Image are in plan intrarea in orase precum Cluj sau Timisoara”, adauga Liana Dumitru.