Dupa ce anul acesta retailul de fashion din Romania a mai castigat cateva nume internationale noi – Lanidor, Forever 21 si COS fiind doar cateva exemple in acest sens – 2017 se anunta cel putin la fel de interesant, Polonia si Turcia pastrand Romania pe radarul extinderii, spune Liana Dumitru, director retail Colliers International.

Liana Dumitru va participa in calitate de speaker la cea de-a patra editie a evenimentului retailArena - Go (g)Local, care va avea loc pe 26-27 octombrie, unde va discuta despre cine creioneaza retailul de maine

”Polonia este un generator de branduri. Mai mult Polonia este vazuta ca un punct de lansare in regiune a unor branduri care vin tocmai din SUA, spre exemplu. De asemenea, exista interes din partea Turciei, producatorii fiind in cautare de parteneri locali pentru deschiderea de magazine in franciza. Mizeaza pe aceasta strategie intrucat un partener local are expertiza, cunoaste piata mai bine”, spune Liana Dumitru.

Printre cele mai importante branduri de fashion din Polonia se numara cele din portofoliul LPP (Reserved, House, CROPP, Mohito) sau CCC, in timp ce printre numele cunoscute din retailul de fashion din Turcia se numara Koton, Damat, Penti si LC Waikiki.

Mai mult, retailerii si-au mutat atentia dinspre piata rusa, marcata de instabilitate, catre Romania, puncteaza si Daniela Popescu, senior associate in cadrul Colliers International.
2017 va reprezenta anul retail park-urilor, arata datele Colliers International, 100.000 mp urmand sa fie livrati. Pe lista se afla proiectul din Ramnicu Valcea (27.000 mp), Shopping City Galati (27.000 mp – extindere) si alte proiecte din Satu Mare, Oradea, Galati.

”Exista planuri de extindere din partea Kaufland, Dedeman, Lidl, Penny. Mega Image are in plan intrarea in orase precum Cluj sau Timisoara”, adauga Liana Dumitru.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri