„A fost o emotie mare legata de aceste legi, noi vrem sa dam o mana de ajutor producatorilor de legume din Romania pentru ca toate lanturile internationale doresc sa-si dezolte parteneriate solide cu ei. Si noi suntem clienti ai unor magazine si, fiind romani, e in legea firii sa ne dorim produse romanesti, proaspete si in cantitate suficienta. Sunt convins ca daca vom avea oameni care vor gandi programe care sa duca agricultura romanesca la potentialul pe care il are, putem face multe lucruri”, a declarat acesta.

Potrivit lui Capatana, marea problema a producatorilor de legume si fructe din Romania este teama acestor de a se organiza in asociatii profesionale. „Le-am explicat producatorilor romani: statul nu face nimic pentru noi. Primul pas pe care trebuie sa il faca este sa se asocieze, astfel incat, in discutiile cu marile lanturi, sa devina o forta care pot negocia preturi si conditii competitive”, a mai spus reprezentantul Carrefour.

Reprezentantul Carrefour a dat exemplu, in acest sens, Polonia si Ungaria, care, odata ce au observat ca solul nu mai este prielenic pentru mere, au inceput un proces de reconversie, trecand la alta cultura.

Partenerii evenimentului sunt Microsoft (Technology Partner), Omnichannel Day delivered by FAN Courier, Media Galaxy (partener), Altex(partener), PayU (partener), ING Bank(partener),Carrefour (partener), Service Return (sponsor) si VE Interactive (sponsor).

Sursa foto: Mircea Dragos Photography