Pentru imbunatatirea mediului de business si cresterea predictibilitatii autoritatile ar trebui sa lucreze in parteneriat cu actorii din mediul privat, astfel incat schimbarile legislative sa tina cont de realitatea din piata, a declarat Ioana Borza, marketing manager Farmec, in cadrul evenimentului Retail Arena, organizat de wall-street.ro.

"De multe ori, lucrurile se vad intr-un fel de la Bucuresti, sau, mai bine zis, dintr-un birou de la Bucuresti, in timp ce realitatea din teren este alta. Astfel, as sugera sa se infiinteze grupuri de lucru cu oameni care lucreaza efectiv in industrie, asa incat sa nu se mai dea legi, iar apoi sa asteptam un an de zile dupa normele de aplicare sau sa se dea legi care nu pot fi aplicate", a declarat directorul de marketing al producatorului de cosmetice.

In prezent, predictibilitatea este zero, iar aici se pot imbunatati lucrurile. Se pot implica oamenilor din industrie, pentru a veni cu legi raportate la realitate, la mediul real

Partenerii evenimentului sunt Microsoft (Technology Partner), Omnichannel Day delivered by FAN Courier, Media Galaxy (partener), Altex(partener), PayU (partener), ING Bank (partener), Carrefour (partener), Service Return (sponsor) si VE Interactive (sponsor).

Sursa foto: Mircea Dragos Photography

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri