„Anul viitor vom vedea mai putine noi proiecte in orasele mari din Romania, unde majoritatea retailerilor, in special din domeniul de fashion, le-au acoperit. Noul val isi concentreaza atentia spre orasele secundare ale tarii unde se vor inaugura centre comerciale sau retail-park-uri sau se vor extinde cele deja existente cum este cazul centrelor din Sibiu sau Galati”, a declarat Liana Dumitru.

Brandurile de fashion care se vor orienta spre retailul romaneasca in 2017 provin din pietele mari din regiune, in special din cele vestice, dar si din Turcia, unde producatorii cauta parteneriate locale.

Entertainment-ul, element diferentiator pentru 2017

In privinta elementelor pe care centrele comerciale mizeaza in 2017, directorul Colliers considera ca zona de entertainment este cea care va face diferenta: „Un rol important joaca componenta de entertainment care vine cu un plus in experienta cu clientul. Un concept nou de entertainment poate fi un factor diferentiator”, spune Dumitru, dand exemplu mall-urile existente in Romania care nu au un astfel de proiect, dar care se vor extinde in aceasta zona, precum Promenada Mall care va adauga o suprafata de 20.000 de metri patrati cu o zona de entertainment in 2018.

Partenerii evenimentului sunt Microsoft (Technology Partner), Omnichannel Day delivered by FAN Courier, Media Galaxy (partener), Altex (partener), PayU (partener), ING Bank (partener), Carrefour (partener), Service Return (sponsor) si VE Interactive (sponsor).

Sursa foto: Mircea Dragos Photography