In conditiile in care 49% dintre consumatorii Millenials au abandonat un program de loialitate care cuprindea mesaje irelevante pentru acestia, comerciantii si furnizorii de plati ar trebui sa mizeze pe o targetare adaptata publicului – tinta pentru a fi relevanti si pentru a nu „risipi banii”, a spus Elena Ungureanu, deputy director Visa Europe, in cadrul celei de-a patra editii a retailArena – Go (g)Local.

68% din consumatori nu vor sa primeasca reclame online care nu ii intereseaza. Mai mult, 49% din consumatorii din generatia Millenials au abandonat un program de loialitate care le aducea mesaje irelevante.

„Trebuie sa ne uitam foarte bine pe cine sa targetam astfel incat sa fie relevante mesajele si sa nu aruncam banii. Consumatorii nu isi doresc experiente de plata ci experiente cat mai simple”, a spus Elena Ungureanu.

Pe de alta parte, 70% dintre cei intervievati prefera sa cumpere din magazinele fizice, decat online. Ecosistemul in care evoluam insa se schimba, la fel si modalitatea in care facem plati.

„Esenta se pastreaza insa, facem plati ca sa sustinem impreuna comertul. Asistam la un proces de globalizare, solutiile tind sa devina globale. Empesa este un exemplu, a aparut in Kenya, a ajuns in India si in Europa de Sud-Est. Alipay insumeaza peste 300 de milioane de conturi de consumatori, platforma fiind folosita de comercianti din afara Chinei. Consumatorii isi doresc solutii de plata simple, accesate oriunde si oricand, isi doresc sa fie recompensati, vor sa aleaga mijloacele de plata si din acest punct de vedere credem ca clientii obisnuiti sunt targetul. De exemplu, piata din Turcia se preteaza foarte mult modelului de recompense. Spre comparatie, pietele din nordul Europei se remarca printr-un mod de interactiune mai <<rece>> cu consumatorii”, a mai punctat Elena Ungureanu.

Partenerii evenimentului sunt Microsoft (Technology Partner), Omnichannel Day delivered by FAN Courier, Media Galaxy (partener), Altex(partener), PayU (partener), ING Bank(partener), Carrefour (partener), Service Return (sponsor) si VE Interactive (sponsor).

Sursa foto: Mircea Dragos Photography

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri