Apetenta clientilor pentru produse 100% romanesti nu este ceva nou, spune seful Lidl Romania, cererea in acest sens existand de ceva vreme in piata. ” Strategia a existat, noi facem demult Camara Noastra si nu are legatura cu legea, am facut-o ca urmare a cererii de la clienti. Daca ei vor produse din Romania, o sa avem mai multe, daca vor din Italia, vom avea de acolo. In 2015 am facut pentru prima data, pilot, o saptamana romaneasca, cand am introdus acest brand propriu, Camara Noastra. A functionat foarte bine, l-am introdus din 2016 cu o anumita periodicitate, iar cele mai bine vandute produse le-am introdus in sortimentul permanent”, spune oficialul Lidl, precizand ca legea 321/2009 nu a fost un factor decisiv in decizia Lidl de a avea mai multe produse romanesti in sortimentul permanent.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont