Toata industria retailului vorbeste despre nevoia de schimbare si de inovare, dar nu multe sunt brandurile care chiar fac ceva in acest sens. Cu exceptia gigantului Amazon, care deja transforma comertul, retailerii sunt de abia in faza in care isi gandesc strategii si idei si lanseaza doar reiteratii ale conceptelor deja existente pe piata, insa nu au vointa si urgenta de a realiza schimbari semnificative si radicale. “Rezultatele de business diferite apar din paradigme mentale diferite. Moartea retailului se va petrece prin diferentiere. Cei care nu vor reusi sa faca acest lucru, probabil vor disparea si vor lasa locul celor care pot sa se transforme, sa riste venind cu un model diferit fata de cel al competitorilor. Si pana la business in sine, sub risc sunt in primul rand oamenii care il conduc”, este de parere Mihai Bonca, consultant si fondator al Brand Arhitects.

Se spune ca schimbarea are loc incet, apoi brusc. “Schimbarea nu este o nevoie, ci un criteriu de existenta. Un organism economic care nu evolueaza va fi inghitit de ceilalti, iar tehnologia a accelerat acest proces”, spune Mihai. Iata o perspectiva despre transformarile din industrie si cum ar putea arata retailul de maine, potrivit Business of Fashion.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont
Sursa foto: Perfect Lazybones/Shutterstock