In ceea ce priveste cotele de piata, compania ocupa primele locuri in toate categoriile in care este prezenta. Printre principalele realizari ale Nestle Romania in 2017 trebuie mentionat segmentul de capsule de cafea Nescafe Dolce Gusto, acesta avand o dezvoltare accelerata si semnificativa, fiind cel mai dinamic, cu o crestere de peste 20% in volum si valoare fata de anul trecut.

"Suntem foarte bucurosi sa anuntam ca si in acest an Nestle Romania a continuat sa aiba o crestere sustenabila, atingand un prag de doua cifre. Credem in puterea produselor noastre si ne propunem sa mentinem tendinta de crestere, atat pana la sfarsitul anului, cat si pentru anul 2018”, a declarat Leszek Wacirz, CEO Nestle Romania.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont