In ceea ce priveste cotele de piata, compania ocupa primele locuri in toate categoriile in care este prezenta. Printre principalele realizari ale Nestle Romania in 2017 trebuie mentionat segmentul de capsule de cafea Nescafe Dolce Gusto, acesta avand o dezvoltare accelerata si semnificativa, fiind cel mai dinamic, cu o crestere de peste 20% in volum si valoare fata de anul trecut.

"Suntem foarte bucurosi sa anuntam ca si in acest an Nestle Romania a continuat sa aiba o crestere sustenabila, atingand un prag de doua cifre. Credem in puterea produselor noastre si ne propunem sa mentinem tendinta de crestere, atat pana la sfarsitul anului, cat si pentru anul 2018”, a declarat Leszek Wacirz, CEO Nestle Romania.

In 2016 Nestle Romania a avut cea mai mare crestere a cifrei de afaceri din anul 2008, cu ritmul de crestere cel mai rapid din regiunea EMENA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa de Nord). Cresterea este de 13% fata de 2015, pana la aproape 750 de milioane de lei. Nestle a ajuns in 2016 la 770 milioane de lei (aproximativ 170 milioane de euro), cifra de afaceri.

La nivel global, Nestle a raportat vanzari de 56,5 milioane euro in primele noua luni ale anului, in scadere cu 0,4% fata de aceeasi perioada a anului trecu, diminuate prin divizari nete de 2,6% (in principal datorita crearii societatii mixte Froneri) si a efectelor negative ale schimburilor valutare de 0,4%.