„Suntem pe ultima suta de metri cu scoala FAN Courier, o entitate prin care vrem sa formam specialisti, sa le oferim cadrul prin care sa se dezvolte ca soferi, manipulanti, client service si customer care”, a spus Cornel Morcov.

„Singurul lucru obligatoriu pentru participantii la scoala FAN Courier este sa se alature echipei noastre ulterior”, a mai spus acesta. FAN Courier are peste 6.000 de angajati, dintre care 2.600 sunt in Capitala, insa compania intampina probleme de personal.

Intr-o prima faza, cursurile scolii FAN Courier vor fi disponibile in Bucuresti, iar ulterior se va extinde la nivel national. „Prima promotie ar trebuie sa iasa la 3 luni dupa implementarea proiectului. Am gandit acest proiect ca o platforma de e-learning pentru a-l lansa la nivel intregii tari. A doua faza (n.r extinderea in alte orase din Romania) estimam ca va avea loc la sfarsitul primului semestru in 2018”, a mai spus Cornel Morcov.

Partenerii retailArena 2017 sunt Kaufland, eMag, FAN Courier si PayU. Sponsorii evenimentului sunt PeliFilip, IQOS, Pepsico, Vivo!, Schonherr, Crowe Horwath, Ecco, Custom Soft, Syscom Digital, C-Solution si Plaut.

Sursa foto: Ovidiu Udrescu