Devenit deja eveniment de marca pentru retailul romanesc si nu numai, retailArena 2018 va avea loc in datele de 24-25 octombrie, la Sheraton Bucuresti; cu un lineup impresionant de speakeri, prezentari si studii exclusive, dar si workshop-uri cu informatii “hands on”, retailArena te asteapta la o noua editie de exceptie.

Printre companiile prezente anul acesta la retailArena si deja confirmate se numara nume precum eMAG.ro, Vtex.com, Flanco, FAN Courier, Google, Pelifilip, Selfpay, Euromonitor, MKOR, Answear.ro, FashionDays.ro sau Sunimprof Rottaprint.

retailArena se adreseaza atat marilor lanturi de retail, magazinelor online cat si furnizorilor de servicii, specialistilor in logistica si marketing, proprietarilor de spatii comerciale si producatorilor din FMCG.

Evenimentul acopera atat piata locala, printr-un panel dedicat retail-ului “made in Romania”, dar si a extinderii internationale a acestora, precum si o viziune globala, evocata de playeri care activeaza pe plan mondial. Partea juridica, din ce in ce mai importanta si mai complexa, isi va avea locul intr-un panel in care vom discuta alaturi de experti ai Pelifilip.

Ca de fiecare data, evenimentul va fi unul interactiv, in care dialogul cu speakerii va fi incurajat, urmand a avea posibiltiatea sa adresati intrebari si chiar sa discutati in privat cu acestia. In fiecare zi vor fi prezentate studii in exclusivitate, cu date relevante despre tendintele si evolutia din piata de retail, atat traditional cat si online.

Moderatorii evenimentului sunt jurnalisti business cu ani de experienta in industrie - Andra Imbrea, Andrei Panait si Alexandru Goaga - ce vor asigura doua zile pline de informatii relevante pentru toti participantii.

Pana in acest moment, partenerii evenimentului sunt: FAN Courier (omnichannel day partner), Vtex, Ropeco, Glory (gold partners), Flanco, Answer.ro, SelfPay (silver partners), Vivo!, Pelifilip si Customsoft (sponsors).

Inscrie-te acum si profita de oferta Early Bird!

Cum a fost la retailArena 2017

Editia din 2017, cu tagline-ul REthink Retail, a adus fata in fata retailul modern si cel traditional pentru un schimb win-win de strategii si tehnici de fidelizare a consumatorilor, pe o piata in care viteza conteaza, iar digitalul este o veriga ce nu poate lipsi din lantul comercial multichannel.

Am pus pe tapet cele mai mari provocari ale momentului, solutiile retailerilor la schimbarile de comportament ale cumparatorului si am adus in lumina reflectoarelor jucatori interesanti din afara Bucurestiului, care au reusit sa reziste si sa se reinventeze pe o piata dinamica si intr-o permanenta transformare.

In fiecare an, retailArena reuneste pe scena marile lanturi de retail din Romania, dezvoltatori si proprietari de spatii comerciale, producatori, comercianti independenti, distribuitori, specialisti in retail (packaging, logistica, marketing, SEO, Social Media), antreprenori interesati de oportunitatea comertului online, furnizori de servicii.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri